Interakcja z avatarem za pomocą Kinect i Unity

Chcę przenieść avatar w oparciu o ruch gracza za pomocą kinect i Unity, czy są jakieś dobre tutoriale?

Używamy unity i interfejsu Kinect do tworzenia prostej aplikacji. Na podstawie ruchu gracza musimy przenieść awatara.

Powinniśmy używać Unity z GAKUNITY, bez narzędzi OpenNI ani innych firm.

Czy są jakieś dobre tutoriale do GakUnity with Kinect?

GAK oznacza Gadget Accelerator Kit

Chcemy przenieść dowolne avatar z graczem ruch przed interfejsem kinect. Nawet pomoc w ruchu ręki również wysoko cenione.

Możesz również udostępnić przydatne linki lub książki dotyczące unity i programowania kinect.

Author: user3071284, 2012-04-13

3 answers

Niestandardowe rozpoznawanie gestów Kinect przy użyciu OpenNI i Unity3D
kinect.dashhacks.com

Typer dał mi cynk w postaci niestandardowego rozpoznawania gestów dla Kinecta za pomocą OpenNI i Unity 3D. to, co pozwala Ci zrobić, to stworzyć własny, niestandardowy gest, który jest rozpoznawany przez kinect poprzez interfejs oprogramowania.


Unity i Kinect tutorial
nightmarekitty.com

[8]} w tym rozdziale będziemy używać bardzo popularnego silnika Gry o nazwie Unity. Integrując OpenNI, Nite i sensor Kinect w Unity będziemy kontrolować postać 3d i wiele interfejsów użytkownika. Po omówieniu głównych komponentów zbudujemy przykład każdego z nich od dołu do góry.


Przykładowy projekt wrappera Kinect
wiki.etc.cmu.edu

Ta scena pokazuje, w jaki sposób szkielet jest generowany / śledzony przez umieszczenie kul na każdej kości śledzonej przez sensor Kinect oraz jak używać sensora kinect do kontrolowania modelu. Użyj tego, aby dowiedzieć się, do czego jest zdolny sensor Kinect. Pokazuje również, jak przygotować swoje obiekty GameObjects

 8
Author: John Isaiah Carmona,
Warning: date(): Invalid date.timezone value 'Europe/Kyiv', we selected the timezone 'UTC' for now. in /var/www/agent_stack/data/www/doraprojects.net/template/agent.layouts/content.php on line 54
2012-04-19 07:45:39

Nie jestem zaznajomiony z Unity 3d, ale możesz spróbować użyć kinect z XNA. W najnowszej wersji Kinect dla Windows SDK 1.5 I Developer Tookit 1.5.1, jest przykład demonstrujący jak współdziałać z awatarem 3d za pomocą Kinect i XNA, można znaleźć więcej informacji na http://msdn.microsoft.com/en-us/library/jj131041

 1
Author: yangecnu,
Warning: date(): Invalid date.timezone value 'Europe/Kyiv', we selected the timezone 'UTC' for now. in /var/www/agent_stack/data/www/doraprojects.net/template/agent.layouts/content.php on line 54
2012-06-28 01:52:15

Nie mam pojęcia o GAKUNity, ale możesz użyć wtyczki zigfu dla unity3d i zrobić swój projekt. Ma przykładowe kody i znak, których możesz użyć w celach informacyjnych, a przykładowe kody są ładnie skomentowane .

Możesz po prostu zaimportować kość, przeciągnąć kości na skrypcie zigskeleton . wystarczy przeczytać skrypt zig skeleton, a zrozumiesz funkcje i struktury, których używają.

I można nawet odnieść się do książki Poznaj KINECT, wyjaśnili o używanie zigfu w jedności .

 1
Author: user2396315,
Warning: date(): Invalid date.timezone value 'Europe/Kyiv', we selected the timezone 'UTC' for now. in /var/www/agent_stack/data/www/doraprojects.net/template/agent.layouts/content.php on line 54
2013-06-23 10:07:01