Jak zainstalować XNA game studio Na Visual Studio 2012?
Czy możliwe jest tworzenie gier XNA przy użyciu Visual Studio 2012?
4 answers
Na codeplex zostało wydane nowe rozszerzenie XNA dla Visual Studio 2012/2013. Można go pobrać z: https://msxna.codeplex.com/releases
Warning: date(): Invalid date.timezone value 'Europe/Kyiv', we selected the timezone 'UTC' for now. in /var/www/agent_stack/data/www/doraprojects.net/template/agent.layouts/content.php on line 54
2014-01-23 18:37:13
Tak, jest to możliwe z odrobiną poprawek. Niestety nadal musisz mieć zainstalowany VS 2010.
Najpierw zainstaluj XNA Game Studio 4.0. Najprostszym sposobem jest zainstalowanie Windows Phone SDK 7.1 , który zawiera wszystko, co wymagane.
-
Skopiuj rozszerzenie gry XNA Z VS 10 do VS 11, otwierając wiersz polecenia "jako administrator" i wykonując następujące czynności (może się różnić, jeśli nie Komputer x64 z domyślnymi ścieżkami) :
xcopy /e "C:\Program Files (x86)\Microsoft Visual Studio 10.0\Common7\IDE\Extensions\Microsoft\XNA Game Studio 4.0" "C:\Program Files (x86)\Microsoft Visual Studio 11.0\Common7\IDE\Extensions\Microsoft\XNA Game Studio 4.0"
Uruchom Notatnik jako administrator, a następnie otwórz
extension.vsixmanifest
w katalogu docelowym, który właśnie został utworzony.-
Uaktualnij obsługiwaną wersję produktu, aby pasowała do nowej wersji (lub Powiel cały element
VisualStudio
i zmień atrybutVersion
, Jak powiedział @brainslugs83 w komentarzach):<SupportedProducts> <VisualStudio Version="11.0"> <Edition>VSTS</Edition> <Edition>VSTD</Edition> <Edition>Pro</Edition> <Edition>VCSExpress</Edition> <Edition>VPDExpress</Edition> </VisualStudio> </SupportedProducts>
Nie zapomnij wyczyścić / usunąć pamięci podręcznej w %localappdata% \ Microsoft \ VisualStudio\12.0 \ Extensions.
-
Być może będziesz musiał uruchomić polecenie informuje Visual Studio, że dostępne są nowe rozszerzenia. Jeśli widzisz komunikat "Odmowa dostępu", spróbuj uruchomić konsolę jako administrator.
"C:\Program Files (x86)\Microsoft Visual Studio 11.0\Common7\IDE\devenv.exe" /setup
To zostało przetestowane dla gier Windows, ale nie dla gier WP7 lub Xbox.
[Edit] według Jowsty , działa to również w grach na XBox 360.
[Edycja dla Visual Studio 2013 i Windows 8.1] Zobacz tutaj aby uzyskać dokumentację dotyczącą instalacji zestawu SDK Windows Phone 7.1 na Windows 8.1. Użyj VS numer wersji 12.0 zamiast 11.0 dla wszystkich tych kroków, i nadal będą działać poprawnie.
Warning: date(): Invalid date.timezone value 'Europe/Kyiv', we selected the timezone 'UTC' for now. in /var/www/agent_stack/data/www/doraprojects.net/template/agent.layouts/content.php on line 54
2017-05-23 11:54:56
Znalazłem inny problem, z jakiegoś powodu, jeśli rozszerzenia są buforowane w lokalnym folderze AppData, rozszerzenia XNA nigdy nie zostaną załadowane.
Należy usunąć Pliki extensionSdks.en-US.cache
i extensions.en-US.cache
z folderu %LocalAppData%\Microsoft\VisualStudio\11.0\Extensions
. Pliki te są przebudowywane przy następnym uruchomieniu
Jeśli potrzebujesz dostępu do dziennika startowego Visual Studio, aby debugować to, co się dzieje, uruchom polecenie {[3] } z katalogu C:\Program Files (x86)\Microsoft Visual Studio 11.0\Common7\IDE
(zakładając, że jesteś na 64-bitowej maszynie). Wygenerowany plik dziennika znajduje się tutaj:
%AppData%\Microsoft\VisualStudio\11.0\ActivityLog.xml
Warning: date(): Invalid date.timezone value 'Europe/Kyiv', we selected the timezone 'UTC' for now. in /var/www/agent_stack/data/www/doraprojects.net/template/agent.layouts/content.php on line 54
2013-10-25 15:11:25
Wydaje się być pewne zamieszanie, jak skonfigurować to specjalnie dla wersji Express. Korzystając z wersji Windows Desktop (WD) VS Express 2012, postępowałem zgodnie z instrukcjami w Steve 'a b i Rick Martin' a odpowiedzi z poniższymi modyfikacjami.
- w Kroku 2 zamiast kopiowania do
"C:\Program Files (x86)\Microsoft Visual Studio 11.0\Common7\IDE\Extensions\Microsoft\XNA Game Studio 4.0"
, skopiuj do"C:\Program Files (x86)\Microsoft Visual Studio 11.0\Common7\IDE\WDExpressExtensions\Microsoft\XNA Game Studio 4.0"
- w kroku 4, po dokonaniu zmian Dodaj również linię
<Edition>WDExpress</Edition>
(powinieneś być w stanie zobaczyć, gdzie ma to sens) - w kroku 5, zamień
devenv.exe
naWDExpress.exe
- w kroku Ricka Martina zastąp
"%LocalAppData%\Microsoft\VisualStudio\11.0\Extensions"
przez"%LocalAppData%\Microsoft\WDExpress\11.0\Extensions"
Od tego czasu nie wykonałem zbyt wiele pracy, ale udało mi się stworzyć nowy projekt gry i jak na razie wydaje się w porządku.
Warning: date(): Invalid date.timezone value 'Europe/Kyiv', we selected the timezone 'UTC' for now. in /var/www/agent_stack/data/www/doraprojects.net/template/agent.layouts/content.php on line 54
2017-05-23 11:54:56