Zacznij od pyglet czy pygame? [zamknięte]

Chciałbym wiedzieć od czego najlepiej zacząć, pyglet czy pygame? Który jest szybszy, a który bardziej aktywny?

Chciałbym również wiedzieć, czy pyglet otrzyma wsparcie dla Pythona 3, ponieważ przeczytałem tutaj , że może to nie być możliwe lub zajęłoby to dużo czasu.

Czy lepiej wybrać pygame, ze względu na obsługę Pythona 3, Czy powinienem wybrać pyglet?

Dzięki.
Author: Reshure, 2009-08-11

3 answers

Pygame jest bogato aktywny, świadkiem Aug wydanie 1.9 z obsługą nokia S60, Ulepszone wsparcie py2app / py2exe i bevvy eksperymentalnych funkcji (wsparcie dla Python 3.1, kamery internetowe, gfx, ...). Książki takie jak Hello World i cykliczne, zabawne konkursy, takie jak ludumdare i pyweek są świadectwem żywotności społeczności i ekosystemu.

Pyglet ma schludne, nowsze API i jest wygodny(czysty Python, licencja BSD zamiast LGPL).

Jak dla speed, I 've run no benchmarks but I collection that out of the box pyglet is better at exploiting advanced HW acceleration for 3D work, while pygame is better at 2D work and on HW that' s nowhere as advanced (smartfony, netbooki, etc, don ' t have shiny 3D HW accelerators). Możesz zwiększyć szybkość obu frameworków za pomocą dodatków, ale to traci wygodę.

Jeśli chodzi o wsparcie dla Py3 itp., uważam, że problem polega po prostu na tym, że pygame, znacznie bardziej dojrzały i popularny, ma znacznie większy rdzeń development group, więc oczywiście może dostać nowe rzeczy, takie jak wsparcie Py3 z bramy wcześniej.

Jeśli żadna z powyższych kwestii nie jest dla Ciebie decydująca (jesteś w porządku z LGPL vs BSD, nie dbasz o smartfony, nie potrzebujesz książek itp.), jedynym rozsądnym podejściem jest naprawdę pobranie obu i wypróbowanie tych samych elementarnych zadań na interesujących Cię maszynach-które powiedzą Ci, jak dobrze każdy "pasuje do twojego mózgu", twoja potrzeba szybkości, wygody i tak dalej.

 31
Author: Alex Martelli,
Warning: date(): Invalid date.timezone value 'Europe/Kyiv', we selected the timezone 'UTC' for now. in /var/www/agent_stack/data/www/doraprojects.net/template/agent.layouts/content.php on line 54
2009-08-11 15:01:24

Nie mogę skomentować innych odpowiedzi, więc muszę zrobić nową, przepraszam.

Pod względem szybkości, Pyglet jest zdecydowanie szybszy niż pygame po wyjęciu z pudełka, a szybkość jest zawsze problemem podczas tworzenia z pygame (musisz zaktualizować najmniejsze części ekranu, a pamiętanie, co się zmieniło, może być żmudne). Nie ma takiego problemu z pygletem.

Jeśli używaszcocos2d (warstwa nad pygletem) przyspieszanie rzeczy jest jeszcze łatwiejsze, wystarczy dołączyć sprity do BatchNode i obserwuj wzrost FPS.

Jak powiedział w komentarzu pyglet jako wsparcie python3.

To tylko moje osobiste preferencje, ale Pygleta Lubię znacznie bardziej, a z cocos2d na wierzchu jest naprawdę łatwy do nauczenia. Minusem jest znacznie mniejsza społeczność.

 8
Author: CGGJE,
Warning: date(): Invalid date.timezone value 'Europe/Kyiv', we selected the timezone 'UTC' for now. in /var/www/agent_stack/data/www/doraprojects.net/template/agent.layouts/content.php on line 54
2013-04-03 11:19:36

To wygląda jak duplikat: różnic między Pythonowymi bibliotekami gier Pygame i Pyglet?

To przynajmniej jedno miejsce, gdzie można szukać dodatkowych odpowiedzi.

[[0]}uczestniczyłem w przemówieniu Steve ' a Johnsona na pyglet w PyOhio (rozmowa #18 na http://pyohio.org/2009/Talks/) i wyszedł całkiem pod wrażeniem tego, jak mało kodu było zaangażowanych. pygame wydaje się duży i (osobiście) nie dbam o wszystkie dodatkowe zależności.

To powiedziawszy, nie napisałem jeszcze żadnego kod na jedno i drugie. Moim planem jest zacząć od pygleta, a potem, gdy mi się to spodoba, spróbuj pygame i zobacz, jak się porównują.

Zgadzam się z odpowiedzią Alexa, jeśli wygooglujesz pygame vs. pyglet, znajdziesz wiele osobistych preferencji. Jedyną różnicą obiektywną, jaką widziałem, była różnica w ilości obsługiwanych kart graficznych (pygame nie wymaga OpenGL, więc pygame może obsługiwać więcej).

 7
Author: user135331,
Warning: date(): Invalid date.timezone value 'Europe/Kyiv', we selected the timezone 'UTC' for now. in /var/www/agent_stack/data/www/doraprojects.net/template/agent.layouts/content.php on line 54
2017-05-23 12:34:38