Immutable bitmap Crash error

java.lang.IllegalStateException: Immutable bitmap passed to Canvas constructor
at android.graphics.Canvas.<init>(Canvas.java:127)
at app.test.canvas.StartActivity.applyFrame(StartActivity.java:214)
at app.test.canvas.StartActivity$1.onClick(StartActivity.java:163)
at android.view.View.performClick(View.java:4223)
at android.view.View$PerformClick.run(View.java:17275)
at android.os.Handler.handleCallback(Handler.java:615)
at android.os.Handler.dispatchMessage(Handler.java:92)
at android.os.Looper.loop(Looper.java:137)
at android.app.ActivityThread.main(ActivityThread.java:4898)
at java.lang.reflect.Method.invokeNative(Native Method)
at java.lang.reflect.Method.invoke(Method.java:511)
at com.android.internal.os.ZygoteInit$MethodAndArgsCaller.run(ZygoteInit.java:1006)
at com.android.internal.os.ZygoteInit.main(ZygoteInit.java:773)
at dalvik.system.NativeStart.main(Native Method)

Dostaję ten błąd crash z konsoli dewelopera .. Nie rozumiem, w czym problem ..

    BitmapFactory.Options opt = new BitmapFactory.Options();
    opt.inScaled = true;
    opt.inPurgeable = true;
    opt.inInputShareable = true;
    Bitmap brightBitmap = BitmapFactory.decodeResource(getResources(), position, opt); 
    brightBitmap = Bitmap.createScaledBitmap(brightBitmap, 550, 550, false);
    chosenFrame = brightBitmap;
    Bitmap workingBitmap = Bitmap.createBitmap(chosenFrame);
    workingBitmap = Bitmap.createBitmap(workingBitmap); 
    Canvas c = new Canvas(workingBitmap);
Myślę, że to ma związek z tym ?
Author: BartoszKP, 2012-10-29

4 answers

Musisz przekonwertować swoje workingBitmap na {[2] } do rysowania na Canvas. (Uwaga: ta metoda nie pomaga w zapisywaniu pamięci, użyje dodatkowej pamięci)

Bitmap workingBitmap = Bitmap.createBitmap(chosenFrame);
Bitmap mutableBitmap = workingBitmap.copy(Bitmap.Config.ARGB_8888, true);
Canvas canvas = new Canvas(mutableBitmap);

Ta odpowiedź pomaga nie marnować pamięci Konwertuj niezmienną bitmapę na zmienną bitmapę

 174
Author: dimetil,
Warning: date(): Invalid date.timezone value 'Europe/Kyiv', we selected the timezone 'UTC' for now. in /var/www/agent_stack/data/www/doraprojects.net/template/agent.layouts/content.php on line 54
2017-05-23 12:18:11

BitmapFactory.decodeResource() zwraca niezmienną kopię bitmapy i nie można rysować na jej obszarze roboczym. Aby uzyskać jego płótno, musisz uzyskać zmienną kopię bitmapy obrazów i można to zrobić za pomocą dodawania kodu jednoliniowego.

opt.inMutable = true;

Dodaj tę linię do kodu, a powinna ona rozwiązać awarię.

 33
Author: codeFood,
Warning: date(): Invalid date.timezone value 'Europe/Kyiv', we selected the timezone 'UTC' for now. in /var/www/agent_stack/data/www/doraprojects.net/template/agent.layouts/content.php on line 54
2016-03-10 01:09:31

Aby zminimalizować zużycie pamięci, możesz przeczytać ten post o konwersji / dekodowaniu mutowalnej bitmapy prosto z zasobów:

Https://stackoverflow.com/a/16314940/878126

 0
Author: android developer,
Warning: date(): Invalid date.timezone value 'Europe/Kyiv', we selected the timezone 'UTC' for now. in /var/www/agent_stack/data/www/doraprojects.net/template/agent.layouts/content.php on line 54
2017-05-23 12:10:09

O ile nie chcesz zmienić niezmiennej bitmapy na MUTOWALNĄ bitmapę, możesz zapisać pamięć przez Zawsze ponownie używając bitmapy

workingBitmap = workingBitmap.copy(Bitmap.Config.ARGB_8888, true);
Canvas canvas = new Canvas(workingBitmap);

Wydaje mi się jednak, że może to być to samo, co Zmiana bitmapy przez wywołanie

workingBitmap.isMutable = true
 0
Author: Ujju,
Warning: date(): Invalid date.timezone value 'Europe/Kyiv', we selected the timezone 'UTC' for now. in /var/www/agent_stack/data/www/doraprojects.net/template/agent.layouts/content.php on line 54
2018-02-12 12:28:41