Jak przygotować projekt Unity dla git? [duplikat]
To pytanie ma już odpowiedź tutaj:
- Jak używać Git do kontroli źródeł Unity3D? 13 Odpowiedzi
Jakie są kroki niezbędne do przygotowania projektu Unity do uruchomienia w repozytorium git np. github? Nie chcę przechowywać niepotrzebnych plików (szczególnie plików tymczasowych i unikać formatów binarnych w miarę możliwości).
2 answers
W edytorze Unity otwórz swój projekt i:
- Enable External option in Unity → Preferencje → Pakiety → Repository (only if Unity ver
- Przełącz na widoczne Meta pliki w Edytuj → Ustawienia projektu → edytor → Tryb kontroli wersji
- Przełącz na Wymuś tekst w Edytuj → Ustawienia projektu → edytor → serializacja aktywów Mode
- Zapisz scenę i projekt z menuPlik .
- Zamknij Unity, a następnie możesz usunąć bibliotekęi Temp katalog w katalogu projektu. Możesz usunąć wszystko, ale zachowaj katalog Assets i ProjectSettings .
Jeśli utworzyłeś już pusty Git repo on-line (np. github.com) teraz nadszedł czas, aby przesłać swój kod. Otwórz wiersz polecenia i wykonaj następujące kroki:
cd to/your/unity/project/folder
git init
git add *
git commit -m "First commit"
git remote add origin [email protected]:username/project.git
git push -u origin master
Powinieneś teraz otworzyć Twój projekt Unity, przytrzymując opcję lub lewy klawisz Alt. Spowoduje to, że Unity odtworzy katalog biblioteki (ten krok może nie być konieczny, ponieważ widziałem Unity odtworzenie katalogu biblioteki, nawet jeśli nie przytrzymasz żadnego klawisza).
W końcu niech git zignoruje katalogi Biblioteki i Temp tak, że nie zostaną wypchnięte na serwer. Dodaj je do.plik gitignore i wcisnąć ignorowanie do serwera. Pamiętaj, że zatwierdzasz tylko zasoby i ustawienia ProjectSettings katalogi.
A oto mój własny .gitignore przepis na moje projekty Unity:# =============== #
# Unity generated #
# =============== #
Temp/
Obj/
UnityGenerated/
Library/
Assets/AssetStoreTools*
# ===================================== #
# Visual Studio / MonoDevelop generated #
# ===================================== #
ExportedObj/
*.svd
*.userprefs
*.csproj
*.pidb
*.suo
*.sln
*.user
*.unityproj
*.booproj
# ============ #
# OS generated #
# ============ #
.DS_Store
.DS_Store?
._*
.Spotlight-V100
.Trashes
Icon?
ehthumbs.db
Thumbs.db
Warning: date(): Invalid date.timezone value 'Europe/Kyiv', we selected the timezone 'UTC' for now. in /var/www/agent_stack/data/www/doraprojects.net/template/agent.layouts/content.php on line 54
2016-07-22 13:43:39
Od Unity 4.3 trzeba również włączyć opcję zewnętrzną z preferencji, więc pełny proces konfiguracji wygląda następująco:
- Enable
External
option inUnity → Preferences → Packages → Repository
- Przełącz na
Hidden Meta Files
wEditor → Project Settings → Editor → Version Control Mode
- Przełącz na
Force Text
wEditor → Project Settings → Editor → Asset Serialization Mode
- Zapisz scenę i projekt z menu
File
Zauważ, że jedynymi folderami, które musisz zachować pod kontrolą źródła, są Assets
i ProjectSettigns
.
Więcej informacji o utrzymywaniu projektu Unity pod kontrolą źródłową można znaleźć w ten post.
Warning: date(): Invalid date.timezone value 'Europe/Kyiv', we selected the timezone 'UTC' for now. in /var/www/agent_stack/data/www/doraprojects.net/template/agent.layouts/content.php on line 54
2015-01-11 11:54:14