Jakie treści zostały wykonane/widziane przy użyciu technik proceduralnych
Patrzyłem na jakieś badania, które muszę zrobić w przyszłości z technikami generowania proceduralnego i zastanawiałem się, jaki rodzaj treści MASZ:
opracowany
Pomógł Rozwinąć
Seen implemented
Próbowano rozwinąć
i jakich metod/technik / procedur użyłeś do jego opracowania.
Jeśli czujesz się hojny, może możesz nawet przejść do jego specyfiki, takiej jak struktury danych algorytmy reklamowe, których użyłeś do jego opracowania.
Jeśli trzeba to ująć jako community wiki bo to nie ja proszę o rozwiązanie problemu po prostu daj mi znać. To nie jest wątek domowy, ponieważ jest to jednostka badawcza, której jeszcze nie biorę;)
4 answers
Introversion software, twórcy gier Defcon, Uplink i Darwinia (m.in.) rozpoczęli pracę nad grą około rok temu, która szeroko wykorzystuje PCG do generowania miast, Oto film z ich pracy, a więcej o tym można przeczytać na dziennik rozwoju gry (zacznij od pierwszej części na dole strony!).
To od razu bardzo mnie zainteresowało i widząc potencjał gier od razu zacząłem badać technologia. Zgromadziłem folder 18 plików PDF na ten temat (prace badawcze, prezentacje SIGGRAPH itp.). tutaj, wgrałem go dla ciebie .
Głównym podejściem jest używanie Systemów L, jednak nigdy nie zrozumiałem tego na tyle, aby coś z tego zrobić. Próbowałem innych, mniej udanych podejść, takich jak używanie Voronois, rekurencyjnie dzieląc prostokątny obszar na mniejsze obszary i przesuwając granice trochę, aby uzyskać trochę losowości I Dywizji poligonowej.
Ostatnia metoda jaką otrzymałem z wpisów na blogu Mike ' a Code ( tutaj i tutaj ). Zrzuty ekranu pokazane na jego blogu sprawiają, że ślinię się, to moje największe marzenie programisty, aby kiedykolwiek dostać coś, co wygląda tak. Wysłałem mu maila z pytaniem, Jak to zrobił, a oto odpowiednia część jego odpowiedzi, jestem pewien, że nie miałby nic przeciwko, gdybym to tutaj zamieścił: {]}
L-Systems to zdecydowanie jedna z dróg, ale nie to robię. Podstawa mojego metoda to podział wielokątów. Zaczynam od prostego wielokąta, który reprezentuje cały obszar miasta. Następnie dzielę go (mniej więcej) na pół, a następnie dzielę te dwa wielokąty itp. dopóki nie osiągnę wielkości bloku. W tym momencie krawędzie wszystkich moich wielokątów reprezentują drogi. Następnie używam tej samej metody podziału, aby rozbić bloki na działki o wielkości budynku.
Diabeł tkwi oczywiście w szczegółach, ale to jest podstawowa metoda.
I for one still haven ' t udało mi się w pełni wdrożyć rozwiązanie, z którego jestem zadowolony, ale pozostaje jednym z, jeśli nie moim największym marzeniem programisty, aby kiedykolwiek osiągnąć coś takiego.
Warning: date(): Invalid date.timezone value 'Europe/Kyiv', we selected the timezone 'UTC' for now. in /var/www/agent_stack/data/www/doraprojects.net/template/agent.layouts/content.php on line 54
2013-01-09 15:39:27
Oto kilka liderów w generowanym proceduralnie terenie (i w mniejszym stopniu w liściach). Jeśli nie otrzymasz szczegółowej odpowiedzi na temat metod i technik, możesz zajrzeć / zapytać na ich forach. Widziałem tam dyskusje na temat technik.
Warning: date(): Invalid date.timezone value 'Europe/Kyiv', we selected the timezone 'UTC' for now. in /var/www/agent_stack/data/www/doraprojects.net/template/agent.layouts/content.php on line 54
2010-02-10 01:01:42
Nikt nie wspomniał o demoscenie, który używa tylko proceduralnych rzeczy?
Więc idź szukać Werkkzeug, Kkrieger, MilkyTracker, aby rozpocząć. Możesz również odwiedzić stronę pouet i zobaczyć cud dobrze zrobione filmy proceduralne (tak, wideoklipy proceduralne! Z muzyką i grafiką, wszystko proceduralne!)
Warning: date(): Invalid date.timezone value 'Europe/Kyiv', we selected the timezone 'UTC' for now. in /var/www/agent_stack/data/www/doraprojects.net/template/agent.layouts/content.php on line 54
2010-02-10 02:38:49
Alegoryczne produkty {[2] } są używane w rzeczywistych tytułach wysyłki. Ci faceci skupiają się na generowaniu tekstur (zarówno offline, jak i podczas wykonywania).
Mają bardzo ładne screeny i dema .
Warning: date(): Invalid date.timezone value 'Europe/Kyiv', we selected the timezone 'UTC' for now. in /var/www/agent_stack/data/www/doraprojects.net/template/agent.layouts/content.php on line 54
2010-02-10 03:02:06