Rekomendacje potrzebne dla dobrych referencji AI [zamknięty]

Poproszono mnie o pomoc w projekcie XNA z AI. Nie jestem całkowicie nowy w pojęciach (pathfinding, floking, itp.), ale byłby to pierwszy" prawdziwy " kod. Byłbym bardzo wdzięczny za wszelkie zasoby( linki lub książki); chcę się upewnić, że robię to dobrze.

Author: Jon Seigel, 2008-08-24

13 answers

Te linki mogą być przydatne do sprawdzenia, na początek (nawet jeśli większość jest w większości game-oriented):
http://www.a-i.com
http://www.kynogon.com
http://openai.sourceforge.net
http://www.botspot.com
http://aigamedev.com
http://www.aiwisdom.com
http://igda.org/ai/
http://gamedev.net

I http://www.gameai.com , o którym już wspomniano..

 6
Author: Berzemus,
Warning: date(): Invalid date.timezone value 'Europe/Kyiv', we selected the timezone 'UTC' for now. in /var/www/agent_stack/data/www/doraprojects.net/template/agent.layouts/content.php on line 54
2008-08-24 08:36:14

Standardowym podręcznikiem i świetnym miejscem na początek jest Russel i Norvig ' s sztuczna inteligencja: nowoczesne podejście. Możesz również uzyskać kurs Intro AI MIT poprzez OpenCourseWare

 13
Author: tghw,
Warning: date(): Invalid date.timezone value 'Europe/Kyiv', we selected the timezone 'UTC' for now. in /var/www/agent_stack/data/www/doraprojects.net/template/agent.layouts/content.php on line 54
2008-08-24 06:03:01

Byłem zaskoczony, że nie znalazłem w powyższych odpowiedziach żadnej z książek, o których pomyślałem, więc oto książki, które każdy zespół programistów w studio gier zawsze będzie miał: {]}

  • Perełki programowania gier (jest ich 7 książki).
  • AI programowanie mądrości(myślę, że 4 są out).

Obie serie są połączone z wieloma bardzo przydatnymi artykułami i przeglądaniem pierwszych dwóch z każdej serii (klejnoty programowania gier mają rozdziały AI, które zawierają kilka bardzo dobrych artykułów) daje dobre zrozumienie zarówno podstawowych i zaawansowanych technik stosowanych obecnie w branży gier.

BTW - można również zdobyć zrozumienie w innych obszarach, takich jak struktury danych, efekty, 3D i dźwięk.

Miłego czytania,

 6
Author: Adi,
Warning: date(): Invalid date.timezone value 'Europe/Kyiv', we selected the timezone 'UTC' for now. in /var/www/agent_stack/data/www/doraprojects.net/template/agent.layouts/content.php on line 54
2008-09-15 22:19:07

Muszę skomentować, że AI: nowoczesne podejście {[2] } to dość sucha lektura.

Jeśli interesujesz się sztuczną inteligencją i chcesz pozostać zainteresowany, o wiele lepiej skorzystaj z daru Norviga dla świata: paradygmaty programowania sztucznej inteligencji . To nie tylko świetne wprowadzenie do sztucznej inteligencji, ale także świetne wprowadzenie do pięknego programowania.

 4
Author: Frank Krueger,
Warning: date(): Invalid date.timezone value 'Europe/Kyiv', we selected the timezone 'UTC' for now. in /var/www/agent_stack/data/www/doraprojects.net/template/agent.layouts/content.php on line 54
2008-08-30 02:01:40

I second "sztuczna inteligencja: nowoczesne podejście". Jest naprawdę dobry w wyjaśnieniu elementów w prosty, zrozumiały sposób. Jest to również książka, która jest używana w wielu uniwersytetach , aby uczyć studentów podstaw sztucznej inteligencji.
Może nie jest to taki zły pomysł, aby spojrzeć również na slajdy , których używają w kursach, Aby uzyskać podstawowy pomysł na tematy pod ręką.

 3
Author: sven,
Warning: date(): Invalid date.timezone value 'Europe/Kyiv', we selected the timezone 'UTC' for now. in /var/www/agent_stack/data/www/doraprojects.net/template/agent.layouts/content.php on line 54
2008-08-24 09:08:22

Jest specjalny tutorial na temat flokowania .

 3
Author: Cat Zimmermann,
Warning: date(): Invalid date.timezone value 'Europe/Kyiv', we selected the timezone 'UTC' for now. in /var/www/agent_stack/data/www/doraprojects.net/template/agent.layouts/content.php on line 54
2008-08-30 19:47:02

Możesz znaleźć blog, wiki i fora na AiGameDev.com przydatne.

 2
Author: Tomi Kyöstilä,
Warning: date(): Invalid date.timezone value 'Europe/Kyiv', we selected the timezone 'UTC' for now. in /var/www/agent_stack/data/www/doraprojects.net/template/agent.layouts/content.php on line 54
2008-08-24 08:33:16
Russel and Norvig ' s Artificial Intelligence: a Modern Approach.
Ostrzegam, ta książka jest trochę jak krok do drzwi. Bardzo szczegółowe i ogólnie bardzo dobre. Prawdopodobnie poleciłbym niektóre z witryn internetowych, aby najpierw uzyskać smak dla typów algorytmów, których możesz potrzebować, a następnie selectivly zanurkować w Russel i Norvig, aby uzyskać bardziej dogłębny wgląd w implementację.

Nie zapominaj o przydatności Internetu dla takich jak ten czy aigamedev.com jak kiedyś te rozszerzone w całym moim własnym stopniu AI. Może się również okazać, że musisz kupić konkretną książkę AI gry, aby pomóc w niektórych logiki gry, ponieważ może to znacznie różnić się od logiki "aplikacji" AI. W scenariuszach gier myślę, że ogólnie masz szczęście, jeśli masz ~5-10% czasu przetwarzania, podczas gdy w aplikacji sztuczna inteligencja jest ogólnie jedyną rzeczą działającą, a to pozwala na znacznie bardziej zaawansowane i ciężkie techniki procesora. Jest to również coś, co może trzeba rozważyć i Nie jestem do końca pewien, że Russel & Norvig jest najlepszym miejscem.

Powodzenia w projekcie, chciałbym być na Twoim miejscu!

 2
Author: TK.,
Warning: date(): Invalid date.timezone value 'Europe/Kyiv', we selected the timezone 'UTC' for now. in /var/www/agent_stack/data/www/doraprojects.net/template/agent.layouts/content.php on line 54
2008-08-24 10:42:11

Dwa odniesienia zainteresowania powinny być

  • sztuczna inteligencja do gier (Ian Millington)
  • Programowanie sztucznej inteligencji gry na przykładzie (Matt Buckland)

Popieram odniesienie do forum AI w gamedev.net. szczególnie dlatego, że niektóre z najważniejszych plakatów na tym forum działają w branży (w tym autor AiGameDev.com), lub korzystać z AI i pokrewnych technik, takich jak planowanie i optymalizacja w praktycznych dziedzinach.

 2
Author: Andrew Walker,
Warning: date(): Invalid date.timezone value 'Europe/Kyiv', we selected the timezone 'UTC' for now. in /var/www/agent_stack/data/www/doraprojects.net/template/agent.layouts/content.php on line 54
2008-08-24 10:55:25

Strony a * Amita są niezwykle pomocne w pisaniu kodu path finding. Dużo mięsistych informacji teoretycznych i praktycznych.

 2
Author: Jurney,
Warning: date(): Invalid date.timezone value 'Europe/Kyiv', we selected the timezone 'UTC' for now. in /var/www/agent_stack/data/www/doraprojects.net/template/agent.layouts/content.php on line 54
2008-10-02 17:33:07

Zawsze uważałem stronę Steve ' a Woodcocka za świetną referencję. Zawiera on dyskusje, kod źródłowy i wskaźniki do książek, konferencji itp.

 1
Author: Josh Segall,
Warning: date(): Invalid date.timezone value 'Europe/Kyiv', we selected the timezone 'UTC' for now. in /var/www/agent_stack/data/www/doraprojects.net/template/agent.layouts/content.php on line 54
2008-08-24 02:47:36

Po drugie: Programowanie sztucznej inteligencji gry na przykładzie (Matt Buckland)

Ta książka daje świetne algorytmy, które powinny łatwo portować do XNA.

 0
Author: David Basarab,
Warning: date(): Invalid date.timezone value 'Europe/Kyiv', we selected the timezone 'UTC' for now. in /var/www/agent_stack/data/www/doraprojects.net/template/agent.layouts/content.php on line 54
2008-08-30 01:58:16

Właśnie przeczytałem kilka fragmentów AI a modern approach, głównie dlatego, że jestem zainteresowany tą sprawą, a nie dlatego, że mógłbym jej użyć. AI nowoczesne podejście jest całkiem dobre, jest dobrze napisane i naprawdę interesujące, jednak nie wiem, czy możesz go użyć, może nie, jeśli bardziej szukasz próbek kodu..

 0
Author: Nils,
Warning: date(): Invalid date.timezone value 'Europe/Kyiv', we selected the timezone 'UTC' for now. in /var/www/agent_stack/data/www/doraprojects.net/template/agent.layouts/content.php on line 54
2008-12-11 11:41:38