Dlaczego iPhone 6 używa zasobów obrazu @2x?
iPhone 6 plus używa aktywów obrazu @3x, Ale iPhone 6 używa aktywów obrazu @2x - podobnie jak iPhone 4 i iPhone 5 (rozdzielczość obrazu dla nowego iPhone 6 i 6+, dodano obsługę @3x?).
iPhone 5, iphone 5C i iPhone 5S mają rozdzielczość ekranu 640x1136. Rozdzielczość ekranu iPhone 6 wynosi 750x1334 .
Więc iPhone 6 będzie skalował obrazy od 640x1136 ? Czy jest jakiś sposób, aby grafika dostosowana do iPhone 6 'S nieco wyższej rozdzielczości ekranu?
Edit: Wiem, że PPI jest taki sam. Ale powiedzmy na przykład, że chcę, aby obraz zajmował całą dostępną szerokość zarówno na iPhone 5, jak i iPhone 6. Tworzę obraz 640x200 px i nadaję mu nazwę [email protected]. Na iPhonie 6 będzie skalowany do szerokości 750 pikseli, nie?
3 answers
IPhone 6 używa zasobów obrazu @ 2x, a nie R4 lub coś innego, ponieważ apple nie dostarczyło odpowiednich API dla obrazów tła!
Najbardziej bezpośrednim sposobem jest teraz utworzenie 2 zasobów i ich programowo załadowanie: (
Zobacz to: Jak określić rozmiar dla iPhone 6/7 dostosowanego obrazu krawędzi do krawędzi?
Warning: date(): Invalid date.timezone value 'Europe/Kyiv', we selected the timezone 'UTC' for now. in /var/www/agent_stack/data/www/doraprojects.net/template/agent.layouts/content.php on line 54
2017-05-23 11:46:27
[[0]] IPhone 6 (nie plus) ma takie samo DPI jak iPhone 4 - 5s, czyli 326 dpi. Więc, obrazy 2x nadal aktualne.
Warning: date(): Invalid date.timezone value 'Europe/Kyiv', we selected the timezone 'UTC' for now. in /var/www/agent_stack/data/www/doraprojects.net/template/agent.layouts/content.php on line 54
2014-09-16 14:13:58
Marat AL jest poprawny do Ten wątek aby dodać do jego odpowiedzi
[[0]} IPhone 6 może mieć inną rozdzielczość, ale ma taką samą gęstość na cal piksela (PPI)- rozdzielczość dotyczy bezwzględnej liczby pikseli.
- Density (aka Pixels per inch - PPI) dotyczy względnej liczby pikseli na cal , która jest taka sama w przypadku iPhone 6 i poprzednich iphone ' ów, ale inna w iPhone 6 plus.
Sprawdź więcej na ten temat tutaj w tym wątku
[[0]}stąd iPhone 6 używa obrazu @2x tak samo jak iPhone 4, 5 i 5S.Ten post z pewnością usunie wszystkie Twoje nieporozumienia dotyczące rozdzielczości iPhone 6
Edit
Ten post pomoże mi lepiej zrozumieć pixelling i skalowanie iPhone 6 i 6 plus
Warning: date(): Invalid date.timezone value 'Europe/Kyiv', we selected the timezone 'UTC' for now. in /var/www/agent_stack/data/www/doraprojects.net/template/agent.layouts/content.php on line 54
2017-05-23 11:46:27