Jak uzyskać rozmiar ekranu w Windows Phone 7 Series?

Author: Community, 2010-04-08

5 answers

Wygląda jak aplikacja.Aktualne.RootVisual.RenderSize da ci te informacje.

 14
Author: Andréas Saudemont,
Warning: date(): Invalid date.timezone value 'Europe/Kyiv', we selected the timezone 'UTC' for now. in /var/www/agent_stack/data/www/doraprojects.net/template/agent.layouts/content.php on line 54
2010-04-08 12:23:06

Używam tego:

this.ScreenWidth = System.Windows.Application.Current.Host.Content.ActualWidth;
this.ScreenHeight = System.Windows.Application.Current.Host.Content.ActualHeight;
Wiele sposobów na skórkę aplikacji. Jeśli to dla XAML, możesz związać się z właściwościami LayoutRoot.
Height="{Binding ElementName=LayoutRoot,Path=ActualHeight}"
 66
Author: Luke Puplett,
Warning: date(): Invalid date.timezone value 'Europe/Kyiv', we selected the timezone 'UTC' for now. in /var/www/agent_stack/data/www/doraprojects.net/template/agent.layouts/content.php on line 54
2010-12-08 15:58:35

I cannot down / upvote yet(właściwie, teraz mogę i tak zrobiłem) , ale chciałbym zaznaczyć, że odpowiedź "Luke Puplett" obejmuje podanie.Aktualne.Gospodarz.Treść jest poprawna, a nie "Andréas Saudemont", który radzi RenderSize.

Użyję nazw, które są powszechnie używane w samouczkach lub przykładowych aplikacjach z MSDN.

Mówię, że gospodarz.Prąd jest bardziej adekwatny, bo na samym początku aplikacji, szczególnie na WP7 (Nie wiem jak jest na" zwykłym "SL3/SL4 na PC) - czyli na przykład w konstruktorze pierwszej strony-właściwość RenderSize nie jest jeszcze ustawiona poprawnie, ponieważ" RootVisual "aplikacji jest konstruowana i nie została jeszcze przypisana w "aplikacji".xaml.cs". Przynajmniej w tym jednym punkcie, RenderSize = Rozmiar{0,0}

Z drugiej strony, Jeśli tylko aplikacja uruchomi się poprawnie, Host.Zawartość jest ustawiona na ramkę telefonu, która jest poprawnie pełnoekranowa i obrócona do rzeczywistego ekranu pozycji. Domyślam się, że na samym początku jest to startowy ekran powitalny (pusty lub statyczny z pliku JPG)

 8
Author: quetzalcoatl,
Warning: date(): Invalid date.timezone value 'Europe/Kyiv', we selected the timezone 'UTC' for now. in /var/www/agent_stack/data/www/doraprojects.net/template/agent.layouts/content.php on line 54
2012-03-02 16:28:41

Jeśli chcesz uzyskać dostęp do rozmiaru wyświetlacza z poziomu gry XNA, użyj tego:

graphics.GraphicsDevice.DisplayMode.Width

I

graphics.GraphicsDevice.DisplayMode.Height

Gdzie grafika jest aktualnym Graphicdevicemanagerem!

 4
Author: SwissCoder,
Warning: date(): Invalid date.timezone value 'Europe/Kyiv', we selected the timezone 'UTC' for now. in /var/www/agent_stack/data/www/doraprojects.net/template/agent.layouts/content.php on line 54
2012-01-20 02:14:14

Cały ekran:

(App.Current.RootVisual as FrameworkElement).ActualHeight
(App.Current.RootVisual as FrameworkElement).ActualWidth

Bieżąca strona:

Jeśli chcesz znać widoczny rozmiar (biorąc pod uwagę AppBar / SystemTray), po prostu poproś o to ze strony.

 1
Author: mjf,
Warning: date(): Invalid date.timezone value 'Europe/Kyiv', we selected the timezone 'UTC' for now. in /var/www/agent_stack/data/www/doraprojects.net/template/agent.layouts/content.php on line 54
2012-02-29 17:37:41