Tworzenie dodatków do World of Warcraft - jak zacząć? [zamknięte]

Jako wieloletni gracz World of Warcraft i zapalony programista zdecydowałem, że chciałbym połączyć te dwa elementy i zająć się tworzeniem dodatków. Nie tylko, aby poprawić moje wrażenia z rozgrywki, ale jako świetna okazja, aby dowiedzieć się czegoś nowego.

Czy ktoś ma jakieś rady jak zacząć?

Czy jest IDE, którego można użyć? Jak się robi testy? Czy są dostępne jakieś gotowe biblioteki? A może lepiej się uczę ignorując biblioteki i budując od podstaw? Jak wykonać jeden lot?

Chętnie wysłucham twoich rad, doświadczeń i poglądów.

Author: Rais Alam, 2008-08-09

4 answers

Ten artykuł wyjaśnia, jak zacząć całkiem dobrze.

Twoją pierwszą zakładką jest prawdopodobnie US Interface Forum, szczególnie do tego Stickies:

Http://us.battle.net/wow/en/forum/1011693/

Następnie chwyć kilka prostych dodatków, aby dowiedzieć się, jak XML i LUA współdziałają. Lista HOWTO WOWWIKI jest również dobrym punktem tutaj.

Jedna ważna rzecz, o której należy pamiętać: World of Warcraft jest dostępny w wielu językach. Jeśli masz konto UE, uzyskałem doskonałe łóżko testowe, po prostu pobierając pakiety językowe dla hiszpańskiego, niemieckiego i francuskiego. Jeśli jesteś facetem z USA, sprawdź, czy możesz dostać wersję z Ameryki Łacińskiej. W ten sposób możesz przetestować go na innej wersji językowej.

Po utworzeniu 1 lub 2 naprawdę małych i prostych dodatków, aby nauczyć się ich używać, przyjrzyj się różnym frameworkom. WowAce jest popularny, ale są inne.

Pamiętaj tylko o jednym: Tworzenie dodatku to praca. Utrzymanie jeden to jeszcze więcej pracy. Z każdym nowym patchem mogą pojawić się zmiany, a kolejny dodatek z pewnością spowoduje duży Exodus dodatków, tak jak Patch 2.0.1.

 27
Author: Michael Stum,
Warning: date(): Invalid date.timezone value 'Europe/Kyiv', we selected the timezone 'UTC' for now. in /var/www/agent_stack/data/www/doraprojects.net/template/agent.layouts/content.php on line 54
2014-07-12 15:58:12

Innym przydatnym narzędziem, które może Ci się spodobać, jest WarcraftAddOnStudio , które umożliwia tworzenie wtyczek w środowisku visual studio.

 10
Author: ,
Warning: date(): Invalid date.timezone value 'Europe/Kyiv', we selected the timezone 'UTC' for now. in /var/www/agent_stack/data/www/doraprojects.net/template/agent.layouts/content.php on line 54
2008-08-09 19:25:25

Najlepiej zacząć od książki Programowanie World of Warcraft . Obejmuje LUA, XML, WarcraftAddOnStudio i WoW API. Książka zawiera również sekcje dotyczące najlepszych praktyk i Unikania typowych błędów.

 6
Author: slm,
Warning: date(): Invalid date.timezone value 'Europe/Kyiv', we selected the timezone 'UTC' for now. in /var/www/agent_stack/data/www/doraprojects.net/template/agent.layouts/content.php on line 54
2008-09-02 15:09:18

Sztukę tworzenia dodatków nauczyłem się przede wszystkim patrząc na kod interfejsu użytkownika Blizzarda. Możesz zobaczyć ten kod przez wyodrębnienie domyślnego interfejsu użytkownika lub znalezienie kopii domyślnego interfejsu użytkownika Online. Programiści dodatków czasami lubią przesadzać z projektowaniem swoich domowych projektów (kto tego nie robi?), podczas gdy Kod Blizzarda jest zazwyczaj dość bezsensowny i prosty. Ponadto, Programowanie w Lua jest dość użytecznym (jeśli jest nieco nieaktualnym) odniesieniem do rzeczywistego języka Lua.

 6
Author: John Calsbeek,
Warning: date(): Invalid date.timezone value 'Europe/Kyiv', we selected the timezone 'UTC' for now. in /var/www/agent_stack/data/www/doraprojects.net/template/agent.layouts/content.php on line 54
2008-09-11 03:03:49