Skrypty Unity edytowane w Visual studio nie zapewniają autouzupełniania

Kiedy chcę edytować skrypty C# Unity, otwierają się one w Visual Studio. Ma zapewnić auto complete dla całego kodu związanego z Unity, ale nie działa.

Tutaj możesz zobaczyć brakującą funkcjonalność:

Wideo z brakującej funkcji autouzupełniania

Jak widać,transform obiekt nie otwiera menu autouzupełniania.

Wersja Unity: 5.5. 2f1
Visual studio 2015
Zainstalowano narzędzia Visual Studio dla Unity

Author: Neuron, 2017-03-04

27 answers

Nie ma automatycznego uzupełniania, ponieważ skrypt mówi " Różne Pliki " zamiast nazwy projektu. Spójrz na poniższy obraz, który pochodzi z filmu w twoim pytaniu:

Tutaj wpisz opis obrazka

Wiadomość "Różne Pliki " może się zdarzyć z wielu powodów:

  1. Może się to zdarzyć, gdy otworzysz plik Unity C# z innego folderu zamiast otwierać go z edytora Unity.

  2. To może dzieje się tak również dlatego, że Unity zawiesił się, gdy Visual Studio jest nadal otwarte, co powoduje uszkodzenie niektórych plików.

  3. Może się to zdarzyć, ponieważ Unity zostało zamknięte, a następnie ponownie otwarte, ale nie jest już połączone z Visual Studio. Po otwarciu Visual Studio otrzymujesz " Różne Pliki " i nie ma automatycznego uzupełniania.

  4. Może się to zdarzyć, gdy Visual Studio Tools for unity

    Nie jest zainstalowane.

  5. Kiedy tworzysz skrypt z Unity to szybko otwórz go przed zakończeniem przetwarzania Unity lub przed zakończeniem animacji okrągłych ikon.


W większości przypadków ponowne uruchomienie Unity i Visual Studio powinno to naprawić.

Nie mogę powiedzieć, który z nich jest przyczyną problemu, ale omówię najbardziej prawdopodobne rozwiązanie, aby to naprawić.

Fix Część 1:

  1. Pobierz i zainstaluj Visual Studio Tools for unity z tego linku. Zrób to. natomiast Unity i Visual Studio są zamknięte.

  2. Z edytora Unity przejdź do EdytujPreferencje ... → Narzędzia Zewnętrzne . W rozwijanym menu External Script Editor zmień to na Visual Studio 2015.

    Tutaj wpisz opis obrazka


Fix Część 2:

Jeśli nowo utworzone pliki C# pojawiają się jako różne to postępuj zgodnie z instrukcją poniżej:

  1. Z Visual Studio przejdź do Narzędziaopcje...Narzędzia dla jednościróżne . W obszarze Pokaż ikonę łączności , ustaw ją na true, a następnie uruchom ponownie program Visual Studio.

    Tutaj wpisz opis obrazka

  2. Po ponownym uruchomieniu ikona połączenia powinna być teraz dostępna w Visual Studio. Kliknij go, a następnie wybierz instancję Unity, z którą chcesz się połączyć. Czerwona ikona "x" powinna teraz zmienić się w brązowy znacznik zaznaczenia icon. Teraz, kiedy tworzysz nowy plik C# w Unity, powinien on otworzyć się bez słowa .

    Tutaj wpisz opis obrazka


Fix Część 3:

Nadal nie Naprawiono?

Ponownie zaimportuj projekt, a następnie otwórz projekt C#.

  1. Zamknij Visual Studio.
  2. From Unity, re-import project by going to AssetsReimport Wszystkie .

    Tutaj wpisz opis obrazka

  3. Teraz otwórz projekt w Visual Studio, przechodząc do aktywówOpen C# Project . Spowoduje to ponowne załadowanie projektu i naprawienie możliwych problemów z plikiem rozwiązania.

    Tutaj wpisz opis obrazka


Fix Część 4:

Nadal nie Naprawiono?

Naprawić każdy plik C# indywidualnie.

  1. Kliknij na Pokaż wszystkie pliki icon.

    Tutaj wpisz opis obrazka

  2. Wybierz skrypt, który nie wykonuje autouzupełniania, a następnie kliknij prawym przyciskiem myszy i wybierz Dołącz do projektu.

    Tutaj wpisz opis obrazka


Fix Część 5:

Nie Naprawiono jeszcze?

Kredyt idzie do chrisvarnz dla tego konkretnego rozwiązania, które wydaje się działać dla wielu osób.

  1. Close Visual Studio

  2. Przejdź do katalogu projektu i usuń wszystkie wygenerowane pliki Visual Studio.

    Są to rozszerzenia plików do usunięcia:

    • .csproj
    • .user
    • .sln

    Przykład:

    Powiedzmy, że nazwa Twojego projektu nazywa się Target_Shoot, tak powinny wyglądać pliki do usunięcia like:

    • Target_Shoot.csproj
    • Target_Shoot.Editor.csproj
    • Target_Shoot.Editor.csproj.user
    • Target_Shoot.Player.csproj
    • Target_Shoot.Player.csproj.user
    • Target_Shoot.sln

    Nie usuwaj niczego innego.

  3. Kliknij dwukrotnie skrypt ponownie Z Unity, który powinien wygenerować nowy plik Visual Studio, a następnie otworzyć Visual Studio. To może rozwiązać twój problem.


Fix Część 6:

Jeśli nie działa, sprawdź, czy masz to błąd:

Nie znaleziono zadania "GetReferenceNearestTargetFrameworktask"
  1. Zainstaluj Nuget PackageManager z tutaj.

  2. Uruchom Ponownie Visual Visual.

Zobacz ta odpowiedź, aby uzyskać więcej informacji.

 478
Author: Programmer,
Warning: date(): Invalid date.timezone value 'Europe/Kyiv', we selected the timezone 'UTC' for now. in /var/www/agent_stack/data/www/doraprojects.net/template/agent.layouts/content.php on line 54
2020-08-17 00:14:56

Spróbuj tego,

  1. W edytorze Unity przejdź do Menu, kliknij Edytuj - > Preferencje -> narzędzia zewnętrzne - > zewnętrzny edytor skryptów. Ustaw go na Visual Studio (zainstalowaną wersję VS).

  2. Teraz w pasku Menu Przejdź do Edycja - > Ustawienia projektu - > Ustawienia odtwarzacza - > inne ustawienia - > Konfiguracja - > Sprawdź poziom zgodności API - > zmień go na zainstalowaną wersję.Net. W moim przypadku ustawiłem go na. Net 4.x

Teraz jeśli Visual Studio już działa przejdź do Visual Studio, poprosi o ponowne wczytanie projektu. Przeładuj projekt. Sprawdź, czy działa, jeśli nie Zamknij Visual Studio. Teraz otwórz plik cs z edytora Unity, a teraz powinien działać.

 72
Author: Juned Khan Momin,
Warning: date(): Invalid date.timezone value 'Europe/Kyiv', we selected the timezone 'UTC' for now. in /var/www/agent_stack/data/www/doraprojects.net/template/agent.layouts/content.php on line 54
2020-08-16 11:46:25

Znalazłem inny sposób, aby rozwiązać ten problem w wygodniejszy sposób:

  1. Wybierz uszkodzony plik w Eksploratorze rozwiązań.
  2. Otwórz jego właściwości.
  3. Przełącz pole " Build Action "z" Compile "na"None".
  4. następnie przełącz go z powrotem na "Compile".

To w jakiś sposób zabije synchronizację między Unity i Visual Studio.

Następnym razem, gdy Visual Studio przeładuje projekt, wyświetli ostrzeżenie. Wystarczy kliknąć na "Odrzuć".

 17
Author: Michaël Nguyen,
Warning: date(): Invalid date.timezone value 'Europe/Kyiv', we selected the timezone 'UTC' for now. in /var/www/agent_stack/data/www/doraprojects.net/template/agent.layouts/content.php on line 54
2017-10-30 19:20:56

Rozładuj i przeładuj projekt w Visual Studio:

  • Kliknij prawym przyciskiem myszy swój projekt w Solution Explorer
  • select Unload Project
  • select Reload Project

Naprawione!

Okazało się, że to rozwiązanie działa najlepiej (najłatwiej), po napotkaniu problemu wiele razy.

Źródło: https://alexdunn.org/2017/04/26/xamarin-tips-fixing-the-highlighting-drop-in-your-xamarin-android-projects/

 9
Author: Xonatron,
Warning: date(): Invalid date.timezone value 'Europe/Kyiv', we selected the timezone 'UTC' for now. in /var/www/agent_stack/data/www/doraprojects.net/template/agent.layouts/content.php on line 54
2017-11-21 21:28:18

Jeśli zrobiłeś wszystkie powyższe i nadal nie działa, po prostu spróbuj tego: Uwaga: powinieneś mieć zaktualizowany VS. Zrzut ekranu z visual studio

Goto Unity > Edycja > Preferencje > narzędzia zewnętrzne > zewnętrzny edytor skryptów. Zrzut ekranu Unity Jakoś dla mnie nie wybrałem "visual studio" dla zewnętrznego edytora skryptów i nie działało. Jak tylko wybrałem to i dwukrotnie kliknąłem na plik c# z unity zaczęło działać.

Mam nadzieję, że tobie też pomoże.

 8
Author: yOhaan,
Warning: date(): Invalid date.timezone value 'Europe/Kyiv', we selected the timezone 'UTC' for now. in /var/www/agent_stack/data/www/doraprojects.net/template/agent.layouts/content.php on line 54
2020-04-22 01:37:59
  1. Wybierz projekt w Visual Studio
  2. Kliknij przycisk "Odśwież"

Tutaj wpisz opis obrazka

 6
Author: GLeBaTi,
Warning: date(): Invalid date.timezone value 'Europe/Kyiv', we selected the timezone 'UTC' for now. in /var/www/agent_stack/data/www/doraprojects.net/template/agent.layouts/content.php on line 54
2017-12-14 11:58:39

Trafiłem dzisiaj na te same problemy używając Visual Studio 2017 15.4.5 z Unity 2017.

Udało mi się rozwiązać problem klikając prawym przyciskiem myszy projekt w Visual Studio i zmieniając docelowy framework z 3.5 NA 4.5.

Mam nadzieję, że to pomoże komukolwiek w podobnym scenariuszu.

 4
Author: singleton,
Warning: date(): Invalid date.timezone value 'Europe/Kyiv', we selected the timezone 'UTC' for now. in /var/www/agent_stack/data/www/doraprojects.net/template/agent.layouts/content.php on line 54
2017-12-02 22:26:13

Dwie Alternatywne Opcje:

Fix 1

@ singleton wskazał mi w tym kierunku. Zamiast zmieniać cel w Visual Studio powinieneś zmienić go w Unity, ponieważ projekt jest automatycznie generowany.

Najpierw usuń automatycznie wygenerowane pliki Visual Studio: .csproj .użytkownik .sln

Następnie z poziomu Unity przejdź do PlayerSettings i pod 'Other Settings' Zmień 'Scripting Runtime Version' ze stabilnej 3.5 Na Experimental 4.6.

Jednak, że nie naprawił tego za mnie.

Fix 2

Zauważyłem, że wszystkie odniesienia do kodu związanego z Unity były oznaczone żółtym ostrzeżeniem. Sprawdź dzienniki błędów i sprawdź, czy tak jest. W szczególności sprawdź, czy pojawi się następujący błąd: getreferenceNearestTargetframeworktask

Jeśli tak spróbuj: Uruchom ponownie Instalator programu Visual Studio.

W narzędziach budowania 2017 kliknij Modyfikuj,

Upewnij się, że zaznaczono opcję "NuGet targets and build tasks". Powinno to zostać zaznaczone, jeśli klikasz na Universal Windows Platform development.

 4
Author: ickydime,
Warning: date(): Invalid date.timezone value 'Europe/Kyiv', we selected the timezone 'UTC' for now. in /var/www/agent_stack/data/www/doraprojects.net/template/agent.layouts/content.php on line 54
2017-12-12 15:16:26

Aktualizacja 2020 z Visual Studio Community 2019 i Unity 2019.3:

  1. Otwórz Instalator Visual Studio jako Administrator, Wybierz, aby zmodyfikować aktualną instalację i dodaj "Tworzenie gier dla Unity"

  2. Jeśli dodasz nowy skrypt c# w Unity teraz i otworzysz go (automatycznie) w Visual Studio, nie jest on opisany jako "różne" w górnej części okna, ale za pomocą "Assembly-CSharp", a autocomplete działa.

 4
Author: Andi Schroff,
Warning: date(): Invalid date.timezone value 'Europe/Kyiv', we selected the timezone 'UTC' for now. in /var/www/agent_stack/data/www/doraprojects.net/template/agent.layouts/content.php on line 54
2020-08-16 11:44:26

Znalazłem swoje rozwiązanie tworząc .plik cs z samego visual studio zamiast edytora unity

  • Kliknij prawym przyciskiem myszy na folderze projektu w Eksploratorze rozwiązań
  • Dodaj > nowy element
  • wpisz "unity" w polu wyszukiwania w prawym górnym rogu
  • Wybierz "Csharp MonoBehaviour"
  • nazwij swój skrypt na dole i kliknij Dodaj
 3
Author: Fredy Rommy Sianturi,
Warning: date(): Invalid date.timezone value 'Europe/Kyiv', we selected the timezone 'UTC' for now. in /var/www/agent_stack/data/www/doraprojects.net/template/agent.layouts/content.php on line 54
2017-12-01 05:05:08

W moim przypadku poprawna wersja. Net nie została zainstalowana na moim komputerze. Zainstalowałem. NET 3.5 na moim komputerze i to działało dla mnie.

 3
Author: Habibur Rahman Ovie,
Warning: date(): Invalid date.timezone value 'Europe/Kyiv', we selected the timezone 'UTC' for now. in /var/www/agent_stack/data/www/doraprojects.net/template/agent.layouts/content.php on line 54
2017-12-19 15:54:22

Dla Windows lub macOS:

Pobierz / zainstaluj Visual Studio IDE (z narzędziami Unity)

Podczas instalacji, upewnij się, że instalacja

Tworzenie gier z Unity

Tutaj wpisz opis obrazka

Następnie używając Unity (możesz dwukrotnie kliknąć jeden z plików C#), otworzyć nowy projekt C# i Visual Studio IDE powinno otworzyć się z nową strukturą projektu.

Tutaj wpisz opis obrazka

Stamtąd powinieneś być w stanie zobaczyć, czego szukasz.

Na przykład:

Tutaj wpisz opis obrazka

Tutaj wpisz opis obrazka

Dla Linuksa (sugestia):

Try Monodevelop - dodatkowe informacje , zapewnia uzupełnianie kodu / podpowiedzi.

 3
Author: Brien Foss,
Warning: date(): Invalid date.timezone value 'Europe/Kyiv', we selected the timezone 'UTC' for now. in /var/www/agent_stack/data/www/doraprojects.net/template/agent.layouts/content.php on line 54
2018-01-21 18:10:16

Moje autouzupełnianie również nie działało, ponieważ Visual Studio Tools for Unity nie było zainstalowane. Po zainstalowaniu Usuń automatycznie wygenerowane pliki Visual Studio. Inni mówili, że otwierasz plik ponownie i problem jest rozwiązany, ale tak nie jest.

Sztuczka polega na tym, że zamiast normalnie dwukrotnego kliknięcia pliku, musisz otworzyć plik C# z Unity kliknięciem prawym przyciskiem myszy, a następnie "otwórz projekt C#".

 3
Author: Thayakorn Rakwetpakorn,
Warning: date(): Invalid date.timezone value 'Europe/Kyiv', we selected the timezone 'UTC' for now. in /var/www/agent_stack/data/www/doraprojects.net/template/agent.layouts/content.php on line 54
2018-07-14 02:39:06

Problem, z którym się spotkałem, polegał na tym, że projekt C# był ukierunkowany na inny Framework.NET (4.7.2), podczas gdy projekt Unity miał inny cel (. NET 3.5).

I fixed this by changing the target in Unity as -

File -> Build Settings -> Player Settings - > Other Settings - > API Poziom zgodności: ustaw go na wersję. NET, którą już posiadasz zainstalowane (Sprawdź swoją wersję. Net tutaj ). W moim przypadku było to 4.x

Po tym, Visual Studio działał idealnie i Autokorekta też została naprawiona.

 3
Author: rkbroach,
Warning: date(): Invalid date.timezone value 'Europe/Kyiv', we selected the timezone 'UTC' for now. in /var/www/agent_stack/data/www/doraprojects.net/template/agent.layouts/content.php on line 54
2018-10-01 16:08:46

Spróbuj nacisnąć Ctrl + Alt + Space (które przełącza się między trybami sugestii i standardowego dopełnienia)

 3
Author: maitrunghieuit,
Warning: date(): Invalid date.timezone value 'Europe/Kyiv', we selected the timezone 'UTC' for now. in /var/www/agent_stack/data/www/doraprojects.net/template/agent.layouts/content.php on line 54
2019-08-07 02:33:27

Z jakiegoś dziwnego powodu narzędzie "tworzenie gier z Unity" może zostać wyłączone w Visual Studio.

Aby to naprawić..

  1. Open Visual Studio
  2. przejdź do rozszerzenia → "Zarządzaj rozszerzeniami" → zainstalowane
  3. Dowiedz się więcej o narzędziach Visual Studio 2019 dla Unity]}
  4. jeśli jest wyłączona, włącz ją
  5. Restart VS

podziękowania dla Yuli Levtov ' s answer on another Thread

 3
Author: Neuron,
Warning: date(): Invalid date.timezone value 'Europe/Kyiv', we selected the timezone 'UTC' for now. in /var/www/agent_stack/data/www/doraprojects.net/template/agent.layouts/content.php on line 54
2020-08-17 00:13:19

Ta strona pomogła mi rozwiązać problem.

Poprawka dla Unity odłączonego od Visual Studio

Tutaj wpisz opis obrazka

W edytorze Unity wybierz menu Edytuj > Preferencje..

Wybierz kartę Narzędzia zewnętrzne po lewej stronie.

Wybierz wersję unity z rozwijanej listy po prawej stronie

Kliknij regeneruj Pliki

You Done

 3
Author: dangalg,
Warning: date(): Invalid date.timezone value 'Europe/Kyiv', we selected the timezone 'UTC' for now. in /var/www/agent_stack/data/www/doraprojects.net/template/agent.layouts/content.php on line 54
2021-01-06 10:54:45

Rozwiązałem, aby zainstalować tę samą wersję. NET NA WIN, która została skonfigurowana w moim projekcie Unity. (Ustawienia Gracza)

 2
Author: Bruno Araujo,
Warning: date(): Invalid date.timezone value 'Europe/Kyiv', we selected the timezone 'UTC' for now. in /var/www/agent_stack/data/www/doraprojects.net/template/agent.layouts/content.php on line 54
2018-05-16 02:46:03
  • Przejdź do opcji z menu Narzędzia, a następnie wybierz dokumenty w węźle środowisko. (Jeśli dokumenty nie są wyświetlane na liście, wybierz Pokaż wszystkie ustawienia w oknie dialogowym Opcje.)
  • Zaznacz "Różne pliki w Eksploratorze rozwiązań" i kliknij OK. (Ta opcja wyświetla węzeł "Różne pliki" w Eksploratorze rozwiązań. Pliki różne to pliki, które nie są powiązane z projektem lub rozwiązaniem, ale mogą pojawić się w Eksploratorze rozwiązań dla Twojej wygody, jeśli zaznaczysz ta opcja.)
  • Znajdź swój plik w Eksploratorze rozwiązań w sekcji "Różne Pliki". Następnie przeciągnij i upuść plik tam, gdzie powinien należeć i voila! Spowoduje to skopiowanie pliku do miejsca, w którym go upuścisz. Możesz teraz bezpiecznie usunąć starszy plik w folderze Różne pliki, jeśli chcesz to zrobić

Napisy: https://stackoverflow.com/a/47662523/10471480


W przypadku gdy katalog skryptów nie jest widoczny:

  • Kliknij na " Pokaż wszystkie pliki" w Solution Explorer
  • zlokalizuj folder Scripts.
  • Kliknij prawym przyciskiem myszy skrypty i wybierz "Dołącz do projektu"
 2
Author: Mangaldeep Pannu,
Warning: date(): Invalid date.timezone value 'Europe/Kyiv', we selected the timezone 'UTC' for now. in /var/www/agent_stack/data/www/doraprojects.net/template/agent.layouts/content.php on line 54
2018-11-07 13:02:12

Pamiętaj, że jeśli używasz narzędzia ReSharper, nadpisze ono IntelliSense i pokaże jego własne. Aby to zmienić, na VS, przejdź do Extensions - > ReSharper - > Options - > IntelliSense - > General następnie wybierz Visual Studio, a nie ReSharper.

 2
Author: user11897507,
Warning: date(): Invalid date.timezone value 'Europe/Kyiv', we selected the timezone 'UTC' for now. in /var/www/agent_stack/data/www/doraprojects.net/template/agent.layouts/content.php on line 54
2019-08-07 17:01:11

Przed ponownym uruchomieniem i / lub ponowną instalacją VS, najpierw spróbuj otworzyć dowolny inny projekt, aby sprawdzić, czy Intellisence działa, jeśli tak, to problem prawdopodobnie leży w Twoim bieżącym projekcie. Po pierwsze, najbardziej prawdopodobną ofiarą byłyby pakiety NUGET z oczekującymi aktualizacjami. Aby to naprawić,

  1. Kliknij prawym przyciskiem myszy na referencje
  2. Przejdź do zarządzania pakietami NUGET w pakietach NUGET
  3. Przejdź do aktualizacji Zainstaluj aktualizacje i sprawdź ponownie Intellisence
 2
Author: David.Ambuka,
Warning: date(): Invalid date.timezone value 'Europe/Kyiv', we selected the timezone 'UTC' for now. in /var/www/agent_stack/data/www/doraprojects.net/template/agent.layouts/content.php on line 54
2019-08-21 13:36:41

Próbowałem wszystkich z nich, ale okazało się, że muszę kliknąć prawym przyciskiem myszy rozwiązanie w Solution Explorer i dodać istniejące elementy i znaleźć plik C# assembly w Eksploratorze okna. Wydaje się, że istnieje wiele różnych problemów, które powodują ten błąd, jest to prawdopodobnie najprostsze rozwiązanie. Jeśli dwukrotnie klikniesz na swój skrypt z unity, nie wydaje się, aby przeciągnąć montaż wzdłuż.

 2
Author: Kevin Martin,
Warning: date(): Invalid date.timezone value 'Europe/Kyiv', we selected the timezone 'UTC' for now. in /var/www/agent_stack/data/www/doraprojects.net/template/agent.layouts/content.php on line 54
2019-08-25 23:56:11

Kolejna możliwa poprawka:

  1. w oknie projektu kliknij na folder zasoby
  2. Kliknij prawym przyciskiem myszy i utwórz - > C# Script
  3. Kliknij dwa razy i poczekaj.

Z jakiegoś powodu ta praca.

 2
Author: Kale_Surfer_Dude,
Warning: date(): Invalid date.timezone value 'Europe/Kyiv', we selected the timezone 'UTC' for now. in /var/www/agent_stack/data/www/doraprojects.net/template/agent.layouts/content.php on line 54
2020-04-23 02:34:58

Żadne z powyższych rozwiązań nie zadziałało. Jednak otworzyłem plik ProjectName.CSPROJ i ręcznie dodałem nowy plik i działał jak charm

 2
Author: Sebinjude Shaolin,
Warning: date(): Invalid date.timezone value 'Europe/Kyiv', we selected the timezone 'UTC' for now. in /var/www/agent_stack/data/www/doraprojects.net/template/agent.layouts/content.php on line 54
2020-08-16 11:46:41

Zadziałało na mnie to, że skopiowałem cały kod wewnątrz zepsutej klasy i usunąłem ten plik. Następnie otworzyłem pusty plik o tej samej nazwie i wklejałem z powrotem.

Result : piękne podkreślenia składni wróciły!

 2
Author: Eray Alparslan,
Warning: date(): Invalid date.timezone value 'Europe/Kyiv', we selected the timezone 'UTC' for now. in /var/www/agent_stack/data/www/doraprojects.net/template/agent.layouts/content.php on line 54
2021-01-13 17:34:37

Spróbuj z kombinacją: Ctrl + Alt + Spacja

 1
Author: Barna Kadar,
Warning: date(): Invalid date.timezone value 'Europe/Kyiv', we selected the timezone 'UTC' for now. in /var/www/agent_stack/data/www/doraprojects.net/template/agent.layouts/content.php on line 54
2019-10-10 07:15:03

Jedna z powyższych metod działa dla mnie i właśnie znalazłem rozwiązanie tego problemu,
1. Najpierw przejdź do katalogu projektu i usuń plik .sln
2. Po drugie, przejdź do unity i kliknij dwukrotnie skrypt. Wtedy Visual Studio zostanie otwarte z błędem, Tutaj wpisz opis obrazka

  1. następnie kliknij ok i zamknij Edytor Visual Studio.
  2. na koniec wyłącz program Windows Defender, a następnie przejdź do katalogu projektu i pojawi się plik .csproj. Wystarczy dwukrotnie kliknąć i otworzyć to w Edytorze Visual Studio otwórz folder scripts wewnątrz folderu assets i otwórz Skrypty, a autocompletion będzie działać idealnie.
 1
Author: Indrajith Ekanayake,
Warning: date(): Invalid date.timezone value 'Europe/Kyiv', we selected the timezone 'UTC' for now. in /var/www/agent_stack/data/www/doraprojects.net/template/agent.layouts/content.php on line 54
2020-02-25 05:02:40