Narzędzia do edycji GLSL [zamknięte]
Szukam jakiegoś narzędzia do pracy z GLSL. Chcę poeksperymentować z shaderami w aplikacji WebGL, więc szukam czegoś takiego jak RenderMonkey. Z tego co wiem - RenderMonkey nie jest już wspierany, więc musi być jakieś inne narzędzie, które zajęło jego miejsce.
Najlepiej byłoby, gdybym mógł zrobić zarówno "komponowanie efektów" jak RM i rozwój surowego kodu GLSL.
6 answers
Warning: date(): Invalid date.timezone value 'Europe/Kyiv', we selected the timezone 'UTC' for now. in /var/www/agent_stack/data/www/doraprojects.net/template/agent.layouts/content.php on line 54
2013-04-12 07:56:23
Nie jest to pełne IDE, ale rozszerzenie przeglądarki WebGL inspector autorstwa benvanika wydaje się obiecujące:
Http://benvanik.github.com/WebGL-Inspector/
Na jego stronie kilka funkcji, które mogą być podobne do tych, których szukasz:
- rozszerzenie do wstrzykiwania do stron
- osadzenie w istniejÄ…cej aplikacji za pomocÄ… jednego skryptu include
- Przechwytywanie całych klatek GL
- notowany dziennik połączeń z nawigacją stepping/resource i redundantnym call warnings
- Historia pikseli Zobacz wszystkie wywołania rysowania, które przyczyniły się do piksela + mieszanie informacji
- wyświetlacz stanu GL
- przeglądarki zasobów dla tekstur, buforów i programów
Używałem go tylko trochę, ale wydaje się, że jest o wiele lepszy niż praca w Gołej przeglądarce.
Warning: date(): Invalid date.timezone value 'Europe/Kyiv', we selected the timezone 'UTC' for now. in /var/www/agent_stack/data/www/doraprojects.net/template/agent.layouts/content.php on line 54
2011-04-11 00:36:08
Po ciężkich poszukiwaniach w google znalazłem to narzędzie do w tym celu Niektóre linki są powtarzane z poprzednimi odpowiedziami.
Warning: date(): Invalid date.timezone value 'Europe/Kyiv', we selected the timezone 'UTC' for now. in /var/www/agent_stack/data/www/doraprojects.net/template/agent.layouts/content.php on line 54
2012-12-13 11:41:21
Może to pomóc, ale jeśli masz dostęp do komputera Mac, możesz użyć Quartz Composer do tego. Na przykład możesz umieścić trackball I clear patch w kompozycji, dodać glsl shader patch do trackball i dodać dodaj patch a teapot do GLSL shader patch. Następnie, jeśli przejdziesz do ustawień shadera glsl, masz dostęp do kodu wierzchołka i fragmentu shadera. Wszelkie wprowadzone zmiany będą wyświetlane w czasie rzeczywistym. Jedyną wadą jest to, że o ile mogę powiedzieć, musisz użyć twarde stałe zamiast mundurów. Nie jest idealny, ale nadaje się do zabawy nowymi efektami i szybkiego prototypowania algorytmów.
Warning: date(): Invalid date.timezone value 'Europe/Kyiv', we selected the timezone 'UTC' for now. in /var/www/agent_stack/data/www/doraprojects.net/template/agent.layouts/content.php on line 54
2011-04-08 09:57:04
Jeśli rozwijasz na Macu, jest OpenGL shader builder od Apple:
Http://developer.apple.com/graphicsimaging/opengl/shader_image.html
Warning: date(): Invalid date.timezone value 'Europe/Kyiv', we selected the timezone 'UTC' for now. in /var/www/agent_stack/data/www/doraprojects.net/template/agent.layouts/content.php on line 54
2011-05-04 03:51:16
Nie wiem, czy znalazłeś już narzędzie, które Ci odpowiada. Ale jest:
ShaderMaker http://cgvr.cs.uni-bremen.de/teaching/shader_maker/
Który jest wieloplatformowy (testowałem go pod Windows i OSX)
I
Glman http://web.engr.oregonstate.edu / ~ mjb / glman /
Który jest tylko windows, ale według autorów, zostanie ostatecznie przeniesiony na mac.
Warning: date(): Invalid date.timezone value 'Europe/Kyiv', we selected the timezone 'UTC' for now. in /var/www/agent_stack/data/www/doraprojects.net/template/agent.layouts/content.php on line 54
2017-11-06 23:01:30