Jakiej biblioteki JavaScript Box2D powinienem użyć? [zamknięte]
Istnieje kilka różnych portów Box2D dla JavaScript. Który jest najlepszy?
-
Box2DJS - "konwersja z Box2DFlashAS3_1. 4. 3. 1 w sposób automatyczny"
-
Box2Dflash 2.0 przeniesiony do JavaScript - "jeden wielki paskudny hack, który po prostu DZIAŁA"
-
Box2dweb - "port Box2DFlash 2.1 A do JavaScript. Opracowałem konwerter ActionScript 3-to-JavaScript do generowania kod "
HBehrens/box2d.js - "A JavaScript Version of Box2D 2.1 A" (Added Nov 21, 2011)
Kripken/box2d.js - "bezpośredni port silnika fizyki Box2D 2D do JavaScript, przy użyciu Emscripten" (Dodano Sep 24, 2013)
Wszelkie pomysły która wersja http://chrome.angrybirds.com / używa, jeśli w ogóle?
6 answers
Uwaga dla czytelników!
To pytanie zostało pierwotnie zadane i udzielone w 2011 roku, ale postaram się być na bieżąco!
Oto co znalazłem:
- kripken/box2d.js jest portem Box2D używającym Emscripten i działa dobrze i jest szybki. Wykorzystałem to osobiście z wielkim sukcesem.
- planck.js jest najnowszym portem i jest napisany od podstaw w JavaScript
- Box2DJS jest port Box2DFlash 1.4.3.1. box2dweb jest portem wersji 2.1 a.
- Box2DJS działa "jako wspólny moduł js bez żadnych modyfikacji" [1]
- Box2DJS "Nieaktualny i musisz zaimportować dużą ilość plików JavaScript do każdego projektu" [2]
- box2dweb jest zawarty w jednym pliku [2]
- box2dweb jest "dużo nowszym portem i ma dużo mniej problemów" niż Box2DJS [3]. Zmiana może jednak wprowadzić nowe zagadnienia [4].
- Box2DJS zależy od prototypu, ale box2dweb Nie [5]
- Seth Ladd wypromował box2dweb z przykładami na swoim blogu [6]
- wydaje się, że nikt nie używa trzeciej alternatywy.
- istnieją również symulatory fizyki NIE oparte na Box2D. Sprawdź Materia.js i p2.js
Jest też podobna dyskusja na gamedev.stackexchange.com .
I ' d say że zwycięzcą jest kripken/box2d.js.
Warning: date(): Invalid date.timezone value 'Europe/Kyiv', we selected the timezone 'UTC' for now. in /var/www/agent_stack/data/www/doraprojects.net/template/agent.layouts/content.php on line 54
2017-04-14 18:56:57
To pytanie i jego najlepsza odpowiedź pochodzą z 2011 roku. Jedną z ostatnich nowych opcji jest box2.JS, tłumaczenie Emscripten kodu C++ na Javascript. Od sierpnia 2013 jest bardziej aktualny niż inne porty, które znalazłem, a dema wydają się działać.
Warning: date(): Invalid date.timezone value 'Europe/Kyiv', we selected the timezone 'UTC' for now. in /var/www/agent_stack/data/www/doraprojects.net/template/agent.layouts/content.php on line 54
2013-08-27 16:20:44
LiquidFun (z wiązaniami JS)
LiquidFun jest, w momencie gdy to zamieszczam, najnowszym portem do JS. Posiada wszystkie cechy Box2D i funkcji fizyki cieczy. Jest przeportowany za pomocą emscripten, więc wydajność jest przyzwoita.
Warning: date(): Invalid date.timezone value 'Europe/Kyiv', we selected the timezone 'UTC' for now. in /var/www/agent_stack/data/www/doraprojects.net/template/agent.layouts/content.php on line 54
2014-07-29 23:45:11
Prawdopodobnie najlepszym miejscem, aby być na bieżąco z portami JavaScript Box2D jest oficjalne forum: http://box2d.org/forum/viewforum.php?f=22
JSBox2D wygląda na dobry początek.
Na pewno przyjrzałbym się sprawie .js , który wydaje się bardzo dobrze zbudowany i bardzo szybki. Idę tą ścieżką. http://brm.io/matter-js
Warning: date(): Invalid date.timezone value 'Europe/Kyiv', we selected the timezone 'UTC' for now. in /var/www/agent_stack/data/www/doraprojects.net/template/agent.layouts/content.php on line 54
2014-05-01 15:36:11
Box2d-html5 jest również inny port box2d w tym Google LiquidFun) i active update.
- https://code.google.com/p/box2d-html5/
- teraz utrzymywane na GitHubie: https://github.com/flyover/box2d.js
Warning: date(): Invalid date.timezone value 'Europe/Kyiv', we selected the timezone 'UTC' for now. in /var/www/agent_stack/data/www/doraprojects.net/template/agent.layouts/content.php on line 54
2015-03-18 23:25:55
Box2DWeb obsługuje większość API z oryginalnego C++ Box2D z wyjątkiem kształtów łańcucha. :/
Jest to najczęściej używany Javascript Box2D. jeśli potrzebujesz dokumentacji API dla Box2DWeb, sprawdź Box2DFlash. http://www.box2dflash.org/docs/2.1a/reference/
Box2DWeb jest automatycznie generowany z Box2DFlash przy użyciu kompilatora. Więc API jest takie samo.
Wątpię, by Box2DWeb w przyszłości doczekał się jakiejkolwiek aktualizacji, ponieważ Box2DFlash nie wykazał już żadnych działań. Możesz zobacz racjonalność autora, dlaczego zdecydował się nie pisać bezpośredniego portu Box2D -- > Box2DWeb.
Warning: date(): Invalid date.timezone value 'Europe/Kyiv', we selected the timezone 'UTC' for now. in /var/www/agent_stack/data/www/doraprojects.net/template/agent.layouts/content.php on line 54
2014-07-29 01:18:55