Kinect w HTML5 [zamknięty]
[[0]} Kinect dla Windows został właśnie wydany 1 lutego.
Czy Jest jakiś dobry sposób, aby to działało z Grami HTML5? Być może nawet w jakiś sposób z nadchodzącym GamePad API...? Szukasz tu pomysłów, zwłaszcza tych z minimalnym dodatkowym obciążeniem instalacyjnym dla użytkowników przeglądających Internet.
7 answers
Zigfu dostarcza wtyczkę do przeglądarki o nazwie Zigjs dla Kinect i umożliwi aplikacje Kinect HTML/JavaScript za pomocą gestów dłoni. Możesz dostać ZigJS z ZigFu.com
Wtyczka przeglądarki zigjs obsługuje zarówno Kinect SDK Microsoftu, jak i OpenNI / NITE oraz wtyczki Flash i Unity3D. Obsługujemy również serializację głębi i obrazu RGB do obiektów canvas w przeglądarce oraz komponenty interfejsu gestów wysokiego poziomu napisane w javascript.
Wybacz nam póki jesteśmy uruchomienie obsługi komercyjnego zestawu Kinect SDK. Więcej informacji na stronie ZigFu.com wkrótce, na razie, zainstaluj pakiet OpenNI i sprawdź dema na http://motionos.com/demos
Warning: date(): Invalid date.timezone value 'Europe/Kyiv', we selected the timezone 'UTC' for now. in /var/www/agent_stack/data/www/doraprojects.net/template/agent.layouts/content.php on line 54
2012-02-02 10:22:49
Nie, to niemożliwe. To może być możliwe, gdybyś napisał wtyczkę do przeglądarki zintegrowaną bezpośrednio z zestawem SDK kinect. Ale w tym momencie w dużej mierze unikasz większości rzekomych korzyści gier HTML5 ... mianowicie brak zewnętrznych zależności wtyczek; -)
Warning: date(): Invalid date.timezone value 'Europe/Kyiv', we selected the timezone 'UTC' for now. in /var/www/agent_stack/data/www/doraprojects.net/template/agent.layouts/content.php on line 54
2012-01-30 04:56:28
Poprzednie komentarze / odpowiedzi na temat potrzeby wtyczki/rozszerzenia przeglądarki są poprawne.
Spójrz na ZigFu, a konkretnie http://zigfu.com/devtools.html , którzy pracują, aby zaoferować tylko to z ich ZDK/ZigJS (można znaleźć kilka dema na http://www.motionos.com/demos).
Warning: date(): Invalid date.timezone value 'Europe/Kyiv', we selected the timezone 'UTC' for now. in /var/www/agent_stack/data/www/doraprojects.net/template/agent.layouts/content.php on line 54
2012-01-30 17:40:47
Robię coś podobnego, buduję Aplikacje Win8 Metro z Kinectem. IE10 używa Websocketów ( przynajmniej na razie; Nie wiem czy zawsze tak będzie) - więc podłączenie do urządzenia Kinect za pośrednictwem usługi może być na razie jedynym sposobem. To nie pomaga w części pytania "nie wymaga instalacji", ale działa dość dobrze, o ile mogę powiedzieć.
[0] re: Gamepad API, I tak myślę, że potrzebny będzie jakiś pośrednik do przetłumaczenia danych Kinect na coś Gamepad Interfejs API może być używany, ponieważ Kinect nie jest wyświetlany jako gamepad. Nie jestem strasznie obeznany z GPAPI, ale poważnie wątpię, czy urządzenie nie-gamepad będzie obsługiwane przez to API.Oczywiście, jeśli masz społeczność podobnie myślących programistów, którzy mogą standaryzować na jednym Translatorze Kinect-to-gamepad, to przynajmniej Twoi użytkownicy muszą zainstalować tylko jedną rzecz, aby cieszyć się biblioteką gier internetowych.
Brzmi jak ciekawy projekt poboczny:)
Warning: date(): Invalid date.timezone value 'Europe/Kyiv', we selected the timezone 'UTC' for now. in /var/www/agent_stack/data/www/doraprojects.net/template/agent.layouts/content.php on line 54
2012-01-31 01:48:18
Przydałaby Ci się głębia.js jeśli kierujesz safari, chrome lub firefox.
"DepthJS jest rozszerzeniem przeglądarki (obecnie Chrome & Safari), które umożliwia Microsoft Kinect rozmawiać z dowolnej strony internetowej. Zapewnia niski poziom surowego dostępu do Kinect, jak również zdarzenia gest dłoni wysokiego poziomu, aby uprościć rozwój."
Warning: date(): Invalid date.timezone value 'Europe/Kyiv', we selected the timezone 'UTC' for now. in /var/www/agent_stack/data/www/doraprojects.net/template/agent.layouts/content.php on line 54
2012-02-03 14:52:13
Możesz również użyć serwera intrael
Intrael to mały serwer aplikacji, który zapewnia solidny interfejs HTTP do MS kinect. Przetwarza dane głębokości pochodzące z urządzenia, śledzi obiekty i udostępnia kilka ich właściwości do sieci klientów. Wyjścia raw z kamer są również dostarczane w FORMACIE JPEG obrazy lub strumienie wideo MJPEG. Używanie nic więcej niż zwykły AJAX, widzenie komputerowe może być teraz wykonywane bezpośrednio i skutecznie w przeglądarka. Od inteligentnych kamer bezpieczeństwa po wszelkiego rodzaju interaktywne powierzchni, wiele nowych możliwości otwiera się dla sieci rozwój. Sam proces wprowadzania staje się sztuką. Kod jest bardzo wydajny, wysoce przenośny i licencjonowany jako wolne oprogramowanie.
Warning: date(): Invalid date.timezone value 'Europe/Kyiv', we selected the timezone 'UTC' for now. in /var/www/agent_stack/data/www/doraprojects.net/template/agent.layouts/content.php on line 54
2012-02-06 11:39:12
Zrobiłem demo gry ćwiczeń za pomocą Kinect. Przesyłałem strumieniowo dane Kinect za pomocą gniazd sieciowych do serwera Nodejs i do wszystkich podłączonych klientów. W przeglądarce użyliśmy MrDoobs Three.biblioteka renderowania js do tworzenia gry za pomocą webGl. Zapraszamy do obejrzenia filmu tutaj
Warning: date(): Invalid date.timezone value 'Europe/Kyiv', we selected the timezone 'UTC' for now. in /var/www/agent_stack/data/www/doraprojects.net/template/agent.layouts/content.php on line 54
2012-05-23 19:40:37