Jak zacząć z Windows 7 gadżety
Nigdy nie zaprogramowałem gadżetu dla Visty lub Seven, ale chciałbym spróbować go zrobić. Ale od czego mam zacząć? Próbowałem szukać w google i msdn, ale nie udało mi się znaleźć niczego przydatnego. Albo bardzo, bardzo stare rzeczy (Vista Beta rzeczy), już wykonane gadżety lub różnice między gadżetami w Vista i Seven. Ale to mi nie pomaga, ponieważ nie mam pojęcia, jak zrobić gadżet w pierwszej kolejności... Nie udało mi się nawet dowiedzieć, co są napisane. do środka...
Czy ktoś mógłby mi pomóc z wykopem?
- Od czego zacząć?
Co muszę wiedzieć?
- W czym one są napisane? Jak są "pakowane"?
Innymi słowy, jak dostać się z czystej instalacji systemu Windows 7 z Visual Studio do gadżetu roboczego, który mogę zainstalować i umieścić na pulpicie systemu Windows 7.
4 answers
Oto artykuł MSDN o gadżetach Visty . Wstępna dokumentacja 7 gadżetów i zmian. Myślę, że jedynymi ważnymi zmianami są to, że gadżety nie znajdują się już na pasku bocznym, a jako takie "zdarzenia dock/undock" są teraz cludges kompatybilności wstecznej, które naprawdę nie powinny być używane.
Najlepszym sposobem na rozpoczęcie pracy jest prawdopodobnie po prostu dostosowanie istniejącego gadżetu. W powyższym linku jest przykładowy Gadżet lub możesz wybrać inny na swoim własne.
Gadżety są napisane w HTML, CSS i niektórych językach skryptowych IE (ogólnie Javascript, ale wierzę, że VBScript również działa). Dla naprawdę fantazyjnych rzeczy może być konieczne utworzenie obiektu ActiveX, więc C#/C++ dla COM może być przydatna znać.
Gadżety są pakowane jako ".gadget " pliki, które są tylko nazwane archiwami Zip, które zawierają manifest gadget (gadget.xml) na najwyższym poziomie.
Warning: date(): Invalid date.timezone value 'Europe/Kyiv', we selected the timezone 'UTC' for now. in /var/www/agent_stack/data/www/doraprojects.net/template/agent.layouts/content.php on line 54
2009-05-24 01:45:01
łącząc i organizując wszystkie aktualne odpowiedzi w jedną odpowiedź, a następnie dodając własne badania:
Krótkie podsumowanie Microsoft gadget rozwój:
w czym są napisane? Windows Vista/Seven gadżety są rozwijane w mieszance XML, HTML, CSS i niektórych języków skryptowych IE. Możliwe jest również używanie C# z najnowszym wydaniem Script#.
Jak są pakowane/wdrażane? rzeczywiste gadżety są przechowywane w *.pliki gadżetów, które są po prostu plikami źródłowymi tekstu wymienionymi powyżej skompresowanymi do jednego pliku zip.
Przydatne referencje dla rozwoju gadżetów:
od czego zacząć? dobre nawiązania do Windows Vista/Seven gadget development:
- Tworzenie gadżetów na pasku bocznym systemu Windows
- gadżety Vista tutorial wprowadzający od I-programisty
- Tworzenie gadżetów na pasku bocznym w C #
- Tworzenie gadżetu dla paska bocznego Windows Część 1: Podstawy oficjalny samouczek MSDN.
- Tworzenie gadżetów Vista: za pomocą HTML, CSS i JavaScript z przykładami w RSS, Ajax, ActiveX (COM) i Silverlight
- blog związany z książką: http://www.innovatewithgadgets.com /
Co muszę zrobić wiesz? kilka innych przydatnych odniesień; niekoniecznie instruktażowych
- [[65]} pasek boczny systemu Windows (oficjalna dokumentacja MSDN)
- podobne pytanie: C# tutorial do pisania gadżetów
Update: cóż, okazało się to być popularną odpowiedzią~ dzielenie się własnymi niedawnymi doświadczeniami z rozwojem gadżetów Windows 7:
Być może najprostszym sposobem na rozpoczęcie pracy z Windows 7 gadget development jest zmodyfikowanie gadżet, który został już opracowany. ostatnio zrobiłem to sam, ponieważ chciałem większego gadżetu zegara. Nie mogąc znaleźć żadnego, majstrowałem z kopią standardowego gadżetu zegara Windows, dopóki nie był dwukrotnie większy. Polecam zacząć od gadżetu zegara, ponieważ jest dość mały i dobrze napisany. Oto proces, którego użyłem:
- Zlokalizuj gadżet, który chcesz zmodyfikować. Znajdują się one w kilku różnych miejscach. Wyszukaj foldery o nazwie *.Gadżet. Przykład:
C:\Program Files\Windows Sidebar\Gadgets\Clock.Gadget\
- zrób kopię tego folderu (zainstalowane gadżety nie są zawinięte w pliki zip.)
- Zmień nazwę niektórych kluczowych części:
- nazwa folderu
- nazwa wewnątrz gadżetu.plik xml. Wygląda to tak:
<name>Clock</name>
jest to nazwa, która będzie wyświetlana w oknie "Galeria gadżetów".
- zapnij cały*.katalog gadżetów.
- zmień rozszerzenie pliku z " zip "na" gadget "(prawdopodobnie wystarczy usunąć".zip" przedłużenie.)
- zainstaluj nową kopię gadżetu, klikając dwukrotnie nowy*.Plik z gadżetem. Możesz teraz dodać swój gadżet jak każdy inny gadżet (kliknij prawym przyciskiem myszy pulpit->gadżety)
- Zlokalizuj, gdzie jest zainstalowany ten gadżet (prawdopodobnie do
%LOCALAPPDATA%\Microsoft\Windows Sidebar\
) - zmodyfikuj pliki w tym katalogu. Gadżet jest bardzo podobny do strony internetowej: HTML, CSS, JS i plików graficznych. Gadżet.plik xml określa, który plik zostanie otwarty jako strona "index" dla gadżetu.
- Po zapisaniu zmiany, Zobacz Wyniki, instalując nową instancję gadżetu. Możesz również debugować JavaScript (reszta tego artykułu jest również dość pouczająca).
Warning: date(): Invalid date.timezone value 'Europe/Kyiv', we selected the timezone 'UTC' for now. in /var/www/agent_stack/data/www/doraprojects.net/template/agent.layouts/content.php on line 54
2017-05-23 12:00:17
Oto doskonały artykuł Scotta Allena: Tworzenie gadżetów na pasku bocznym systemu Windows
Ta strona, Windows 7/Vista Sidebar Gadgets , ma linki do wielu zasobów gadżetów.
Warning: date(): Invalid date.timezone value 'Europe/Kyiv', we selected the timezone 'UTC' for now. in /var/www/agent_stack/data/www/doraprojects.net/template/agent.layouts/content.php on line 54
2009-05-24 01:49:32
Zacząłem pisać jeden tutorial dla wszystkich na ten temat, zobacz Tworzenie gadżetów Dla Windows 7.
Warning: date(): Invalid date.timezone value 'Europe/Kyiv', we selected the timezone 'UTC' for now. in /var/www/agent_stack/data/www/doraprojects.net/template/agent.layouts/content.php on line 54
2010-10-21 11:35:02