Co to jest okno Androida?

Co to jest Window W Androidzie?

Myślałem, że najwyższy poziom w Androidzie nazywa się Activity, czyli ekran, który widzisz.

Czy ktoś może mi powiedzieć co to jest okno w Androidzie? czy mamy tylko jeden czy kilka z nich?
Author: Sufian, 2012-02-26

4 answers

Aktywność jest tym, co można nazwać oknem.

Technicznie rzecz biorąc, aktywność tworzy okno dla Ciebie.

Możesz mieć ich wiele, ale zwykle nie synchronicznie. Aby poprosić o dodatkowe informacje, możesz wywołać okno dialogowe lub wystrzelić intencję do innej aktywności.

Aby uzyskać więcej informacji odwiedź ten link .

 8
Author: Knossos,
Warning: date(): Invalid date.timezone value 'Europe/Kyiv', we selected the timezone 'UTC' for now. in /var/www/agent_stack/data/www/doraprojects.net/template/agent.layouts/content.php on line 54
2012-02-26 09:14:14

[UPDATE] (pozwól, że podzielę się tym, czego się dowiedziałem o Window po oryginalnej odpowiedzi)

W jednym zdaniu, A Window jest prostokątnym obszarem, który ma jedną hierarchię widoków. Kolorowe prostokąty na poniższym obrazku to okna.

Tutaj wpisz opis obrazka

Jak widzisz, na jednym ekranie może być wiele okien, a WindowManager nimi zarządza. Listę okien na bieżącym ekranie można uzyskać Za pomocą hierarchii Viewer , lub adb shell dumpsys window.

Lista okien w przykładzie przeglądarki hierarchii : Tutaj wpisz opis obrazka

(poniżej oryginalna odpowiedź)


Mam to samo pytanie i mam nadzieję, że to wam pomoże.

Według dokumentacji programisty Androida ,

"każde działanie otrzymuje okno, w którym rysuje swój interfejs użytkownika."

I, Dianne Hackborn , która jest inżynierem Android framework, dała niektóre definicje tutaj. Powiedziała:

okno jest w zasadzie jak myślisz o oknie na pulpicie. Informatyka posiada jedną powierzchnię w którym renderowana jest zawartość okna. Aplikacja współdziała z menedżerem okien w celu utworzenia okien; menedżer okien tworzy powierzchnię dla każdego okna i przekazuje ją aplikacji do rysowania. Aplikacja może rysować co chce na powierzchni; do menedżera okien to tylko nieprzezroczysty prostokąt.

Powierzchnia jest obiektem trzymanie pikseli, które są komponowane na ekranie. Każde okno wyświetlane na ekranie (okno dialogowe, aktywność pełnoekranowa, pasek stanu) ma swoją własną powierzchnię, na którą rysuje, a Flinger Surface renderuje je do ostatecznego wyświetlacza w odpowiedniej kolejności Z. Powierzchnia zwykle ma więcej niż jeden bufor (zwykle dwa) do renderowania z podwójnym buforowaniem: aplikacja może być rysowanie kolejnego stanu interfejsu użytkownika, podczas gdy flinger surface komponuje ekran za pomocą ostatniego bufora, bez konieczności oczekiwania na zakończenie rysowania przez aplikację.

Widok jest interaktywnym elementem interfejsu wewnątrz okna. okno ma przypisaną hierarchię pojedynczego widoku, który zapewnia wszystkie zachowanie okna. ilekroć okno wymaga przerysowania (np. ponieważ Widok się unieważnił), odbywa się to w powierzchnia okna . Powierzchnia jest zablokowana, co zwraca płótno, które można wykorzystać do rysowania. Przejście rysowania odbywa się w dół hierarchii, przekazując Płótno w dół dla każdego widoku, aby narysować jego część interfejsu użytkownika. Po zakończeniu, powierzchnia jest odblokowywana i zamieszczana tak, że właśnie narysowany bufor jest zamieniany na pierwszy plan, aby następnie zostać skomponowany do ekranu przez Surface Flinger.

Znalazłem również inne informacje z prezentacji Romain Guy (można obejrzeć jego wystąpienie na Grupa użytkowników Androida San Francisco z tutaj {[29] } i pobierz pełne slajdy z tutaj )

Tutaj wpisz opis obrazka

więc w skrócie:

    W tym celu należy wykonać następujące czynności:]} Jest to jedna z najbardziej rozpoznawalnych i najbardziej rozpoznawalnych postaci na świecie.]}
  • a Surface include {[7] } który zawiera widoki.
 145
Author: 김준호,
Warning: date(): Invalid date.timezone value 'Europe/Kyiv', we selected the timezone 'UTC' for now. in /var/www/agent_stack/data/www/doraprojects.net/template/agent.layouts/content.php on line 54
2017-05-23 12:10:32

Chciałbym powiedzieć w skrócie:

Application --->
  Activity --->
    Window Manager --->
      Window --->
        Surface ---> 
          Canvas --->
            View Root ---> 
              View Group --->
                View ---> 
                  Bitmap/Open GL panel ---> 
                    Current Surface Buffer ---> 
                      Surface Flinger --->
                        Screen
 10
Author: mohammed youser sawwas,
Warning: date(): Invalid date.timezone value 'Europe/Kyiv', we selected the timezone 'UTC' for now. in /var/www/agent_stack/data/www/doraprojects.net/template/agent.layouts/content.php on line 54
2017-11-15 07:47:27

Android: Okno, Powierzchnia, płótno i bitmapa Oto bardzo podstawowy i prosty koncepcyjny przegląd interakcji między oknem, powierzchnią, płótnem i mapą bitową.

 9
Author: Sabeeh,
Warning: date(): Invalid date.timezone value 'Europe/Kyiv', we selected the timezone 'UTC' for now. in /var/www/agent_stack/data/www/doraprojects.net/template/agent.layouts/content.php on line 54
2016-07-21 06:49:36