android ANTLR nie działa poprawnie

[2]} próbuję używać ANTLR na Androidzie i znalazłem to: ANTLR i Android

Po pobraniu AntlrJavaRuntime nie jestem pewien co zrobić, mam to zrobić:

1. lunch the appropriate target
2. make AntlrJavaRuntime
3. verify that AntlrJavaRuntime.xml was placed in /system/etc/permissions and 
4. AntlrJavaRuntime.jar was placed in /system/framework
5. after this, you can run a normal make
Po pierwsze, co w ogóle oznacza krok 1?

Po drugie, kiedy próbuję zrobić: make AntlrJavaRuntime dostaję następujący błąd:

~/AntlrJavaRuntime$ make AntlrJavaRuntime
make: Nothing to be done for `AntlrJavaRuntime'.

Bardzo trudno jest znaleźć dokumentację na ten temat, więc każda pomoc jest naprawdę doceniana (lub wyraźny przykład, jak przygotować ANTLR do Android project).

Author: Community, 2012-03-07

2 answers

Zrobiłem mały test z "zwykłą" wersją ANTLR i wszystko poszło dobrze.

Oto co zrobiłem:

1 Nowy Projekt Androida

Utwórz nowy projekt o nazwie AndAbac (Android-Abacus) z pakietem o nazwie bk.andabac i aktywnością o nazwie AndAbac.

2 Utwórz gramatykę

Utwórz plik gramatyczny o nazwie Exp.g (Wyjaśnienie tutaj ) w dowolnym miejscu w systemie i wklej w nim następujące elementy:

grammar Exp;

@parser::header {
  package bk.andabac;
}

@lexer::header {
  package bk.andabac;
}

eval returns [double value]
 : exp=additionExp {$value = $exp.value;}
 ;

additionExp returns [double value]
 : m1=multiplyExp       {$value =  $m1.value;} 
   ( '+' m2=multiplyExp {$value += $m2.value;} 
   | '-' m2=multiplyExp {$value -= $m2.value;}
   )* 
 ;

multiplyExp returns [double value]
 : a1=atomExp       {$value =  $a1.value;}
   ( '*' a2=atomExp {$value *= $a2.value;} 
   | '/' a2=atomExp {$value /= $a2.value;}
   )* 
 ;

atomExp returns [double value]
 : n=Number                {$value = Double.parseDouble($n.text);}
 | '(' exp=additionExp ')' {$value = $exp.value;}
 ;

Number
 : ('0'..'9')+ ('.' ('0'..'9')+)?
 ;

WS  
 : (' ' | '\t' | '\r'| '\n') {$channel=HIDDEN;}
 ;

3 Pobierz ANTLR & Generuj lexer / parser

Pobierz ANTLR tutaj: http://www.antlr3.org/download/antlr-3.3-complete.jar i umieść go w tym samym katalogu co plik {[6] }. Wygeneruj lexer i parser (Wyjaśnienie tutaj) i skopiuj wygenerowane pliki .java do następującego folderu w projekcie Androida: src/bk/andabac. Umieść również ten słoik ANTLR na ścieżce klasowej swojego projektu na Androida.

4 Zmień niektóre pliki projektu

Wklej następujący tekst w res/layout/main.xml:

<?xml version="1.0" encoding="utf-8"?>
<LinearLayout xmlns:android="http://schemas.android.com/apk/res/android"
    android:orientation="vertical"
    android:layout_width="fill_parent"
    android:layout_height="fill_parent"
    >
    <EditText
        android:id="@+id/input_text"
        android:layout_width="fill_parent"
        android:layout_height="wrap_content"
        android:text="5 * (8 + 2)"
        />
    <Button
        android:id="@+id/parse_button"
        android:layout_height="wrap_content"
        android:layout_width="fill_parent"
        android:text="eval" />
    <TextView
        android:id="@+id/output_text"
        android:layout_width="fill_parent"
        android:layout_height="wrap_content"
        android:text=""
        />
</LinearLayout>

Oraz w src/bk/andabac/AndAbac.java:

package bk.andabac;

import android.app.Activity;
import android.os.Bundle;
import android.view.View;
import android.widget.Button;
import android.widget.EditText;
import android.widget.TextView;
import org.antlr.runtime.ANTLRStringStream;
import org.antlr.runtime.CommonTokenStream;
import org.antlr.runtime.RecognitionException;

public class AndAbac extends Activity {

    @Override
    public void onCreate(Bundle savedInstanceState) {

        super.onCreate(savedInstanceState);

        setContentView(R.layout.main);

        final Button button = (Button)findViewById(R.id.parse_button);

        button.setOnClickListener(new View.OnClickListener() {
            public void onClick(View v) {

                EditText in = (EditText)findViewById(R.id.input_text);
                TextView out = (TextView)findViewById(R.id.output_text);

                String source = in.getText().toString();
                ExpLexer lexer = new ExpLexer(new ANTLRStringStream(source));
                ExpParser parser = new ExpParser(new CommonTokenStream(lexer));

                try {
                    out.setText(source + " = " + parser.eval());
                }
                catch (RecognitionException e) {
                    out.setText("Oops: " + e.getMessage());
                }
            }
        });
    }
}

5 przetestuj aplikację

Albo uruchom projekt w emulatorze, lub utwórz plik APK i zainstaluj go na urządzeniu z Androidem (przetestowałem oba i oba działały). Po naciśnięciu przycisku eval zobaczysz następujące elementy:

Tutaj wpisz opis obrazka

 21
Author: Bart Kiers,
Warning: date(): Invalid date.timezone value 'Europe/Kyiv', we selected the timezone 'UTC' for now. in /var/www/agent_stack/data/www/doraprojects.net/template/agent.layouts/content.php on line 54
2017-05-23 10:32:45

Ta odpowiedź może trochę za późno, ale w każdym razie...

Jestem autorem portu Antlr. Te źródła mają być używane w kodzie źródłowym Androida. jednak samo włączenie źródeł do projektu andriod powinno rozwiązać twój problem.

Powinienem wspomnieć, że instrukcje budowania są tylko przy dodawaniu Antlr do kodu źródłowego systemu Android.

-Earlence

 2
Author: earlence,
Warning: date(): Invalid date.timezone value 'Europe/Kyiv', we selected the timezone 'UTC' for now. in /var/www/agent_stack/data/www/doraprojects.net/template/agent.layouts/content.php on line 54
2012-06-22 10:35:58