Jak dobrze WPF łączy się z XNA w prawdziwym życiu?

Rozumiem, że istnieje kilka sposobów mieszania XNA i WPF w ramach tej samej aplikacji. Uważam, że kuszące jest używanie WPF dla wszystkich GUI i HUD rzeczy w moich grach XNA. Czy ktoś ma jakieś praktyczne doświadczenie na temat tego, jak to podejście działa w prawdziwym życiu przy użyciu. NET 3.5 SP1 ? Jakieś pułapki (takie jak "problem przestrzeni powietrznej" )? Jakieś wskazówki, co appoach działa najlepiej?

Author: bitbonk, 2008-09-04

6 answers

Jest dodatek w 3.5 SP1, który pozwala na lepszą interakcję między DirectX i WPF (D3DImage), a jednym ze sposobów, aby się do tego dostać, jest XNA.

Oto kilka szczegółów:

Http://jmorrill.hjtcentral.com/Default.aspx?tabid=428&EntryID=259

 6
Author: Kris Erickson,
Warning: date(): Invalid date.timezone value 'Europe/Kyiv', we selected the timezone 'UTC' for now. in /var/www/agent_stack/data/www/doraprojects.net/template/agent.layouts/content.php on line 54
2011-04-05 00:30:30

Integracja XNA jest wysoko na naszej liście rzeczy do dodania do WPF, więc szukamy tego w przyszłych wersjach. Stay tuned (na blogu GregSc) dla szczegółów, jak stają się dostępne.

Ian Ellison-Taylor]}

Przeczytaj więcej o tym tutaj

 5
Author: rudigrobler,
Warning: date(): Invalid date.timezone value 'Europe/Kyiv', we selected the timezone 'UTC' for now. in /var/www/agent_stack/data/www/doraprojects.net/template/agent.layouts/content.php on line 54
2008-09-23 08:15:04

Thamir Khason zaprezentował doskonałą sesję na temat WPF / XNA / Silverlight na Tech-ed... Oto jego slajdy: http://blogs.microsoft.co.il/blogs/tamir/archive/2008/04/14/my-teched-08-presentation-slides-download.aspx

PS. To było dość imponujące, aby zobaczyć... miał grę, która działała na Xboxie. Na jego pulpicie za pomocą WPF do hostowania XNA i ons jego telefon komórkowy za pomocą silverlight wszystkie gry przeciwko sobie!!!

 1
Author: rudigrobler,
Warning: date(): Invalid date.timezone value 'Europe/Kyiv', we selected the timezone 'UTC' for now. in /var/www/agent_stack/data/www/doraprojects.net/template/agent.layouts/content.php on line 54
2008-09-08 07:47:43

Chcesz użyć D3DImage, ale D3DImage działa inaczej na windows XP vs Windows Vista lub 7.

Na Vista lub 7 tworzysz NIEBLOKOWALNY renderTarget do użycia z D3DImage i używasz urządzenia Direct3D9EX. NA XP tworzysz blokowany renderTarget do użycia z D3DImage i używasz normalnego urządzenia Direct3D9.

Również wprowadzony do korzystania z XNA może być lepiej użyć SlimDX, jeśli tylko robisz to na PC. SlimDX nie brakuje żadnych funkcji Direct3D i obsługuje Direct3D 9, 10 & 11.

Http://slimdx.org/

 1
Author: zezba9000,
Warning: date(): Invalid date.timezone value 'Europe/Kyiv', we selected the timezone 'UTC' for now. in /var/www/agent_stack/data/www/doraprojects.net/template/agent.layouts/content.php on line 54
2010-09-25 06:21:11

Ja osobiście odradzałbym próby takiej integracji. Wiem, Do czego zmierzasz ... łatwość definiowania elementów GUI / HUD w WPF znacznie przewyższa próbę zrobienia tego samego w zwykłym starym XNA. Pomyśl jednak realistycznie o tym, ile czasu spędzisz próbując włączyć ten scenariusz, a ile zaoszczędziłbyś, gdybyś zrobił wszystko "natywnie" w XNA. Ponadto (i może to nie być problem dla Ciebie), WPF nie jest obsługiwany na xbox lub zune ... więc będziesz się ograniczał :-)

 0
Author: Joel Martinez,
Warning: date(): Invalid date.timezone value 'Europe/Kyiv', we selected the timezone 'UTC' for now. in /var/www/agent_stack/data/www/doraprojects.net/template/agent.layouts/content.php on line 54
2008-09-15 17:31:13

Hej wiem, że to jakiś czas po tym, jak opublikowałeś, ale jeśli nadal szukasz rozwiązania WPF dla XNA, możesz mieć oko na http://red-badger.com/product . soloution XPF umieszcza wpf w XNA. Więc spójrz, w tej chwili jest za darmo, jak to jest w wersji beta, ale to będzie się zmieniać, ponieważ dodają więcej komponentów

 0
Author: markblue777,
Warning: date(): Invalid date.timezone value 'Europe/Kyiv', we selected the timezone 'UTC' for now. in /var/www/agent_stack/data/www/doraprojects.net/template/agent.layouts/content.php on line 54
2010-09-22 21:18:23